Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann På youtube er det en del oppstyr rundt en youtube bruker, Alle mener personen er fake osv. Men det jeg lurer på er, Hvordan fake kan personen være vis ho har bilder av seg selv, og legger ut nye videor der ho snakker om forskjellig ting osv.. osv.. Hvordan kan denne personen være fake ? http://www.youtube.com/profile?user=GreenTeaGirlie Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Æ'kke det der noe av samme greia som LonelyGirl15? At hun er en skuespiller... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Personen er nok ekte, men det er mulig at hun bare snakker fra et manus? Og at alt hun snakker om er løgn. Edit: Så på en film, fy faen for en stemme. Endret 6. mai 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Fant dette nå It's a fake corporate sponsored skank Men hva tjener ho på det eller hva tjener de som får ho til og gjøre det ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor bry seg? Om videoene er underholdende spiller det vel ingen rolle. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) DaxFlame bryr seg hehae Jeg ville bare finne ut ossen fake ho kunne være, Får vis du har bilder av deg selv og legger ut nye filmer av deg i ny og ne så er man ikke fake i min mening Endret 6. mai 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 DaxFlame bryr seg hehae Jeg ville bare finne ut ossen fake ho kunne være, Får vis du har bilder av deg selv og legger ut nye filmer av deg i ny og ne så er man ikke fake i min mening 8550321[/snapback] Jeg skjønner. James Bond er ekte, altså. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 DaxFlame bryr seg hehae 8550321[/snapback] "GreenTeaGirlie, if that's even your real name" Han er rar Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 DaxFlame bryr seg hehae Jeg ville bare finne ut ossen fake ho kunne være, Får vis du har bilder av deg selv og legger ut nye filmer av deg i ny og ne så er man ikke fake i min mening 8550321[/snapback] Jeg skjønner. James Bond er ekte, altså. 8550331[/snapback] vell nå er det noe helt annet iallefall når det gjelder denne saken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er myntet på hun lonelygirl15 som egentlig var en skuespiller som bare leste fra manus i alle klippene sine, PR-stunt. Folk liker ikke å bli lurt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Denne er fullstendig konge! Sier litt om greenteagirlie Endret 6. mai 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Denne er fullstendig konge! Sier litt om greeteagirlie 8551683[/snapback] Eid eid og atter eid Men skjønner ikke hvorfor de gidder og gjøre det, hva er poenge ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Eid eid og atter eid Men skjønner ikke hvorfor de gidder og gjøre det, hva er poenge ? 8552130[/snapback] Hva er poenget med å poste her? Endret 6. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fatter ikke helt vitsen med slike videoer.. Det er jo bare en person som snakker om masse dritt som gir lite mening. Men hun var litt sexy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg skjønner ikke en dritt. Vil noen forklare!? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg skjønner ikke en dritt. Vil noen forklare!? 8552288[/snapback] Damen på videoene leser opp fra ett manus, hun er sikkert en skuespiller som vil gjøre noe stort og bli kjent. Derfor vil hun bli kjent via Youtube som nesten alle bruker før hun blir profesjonel skuespiller. Dette gjorde Lonelygirl 15 før henne Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skjønner. Noen som sa at hun var en robot? Stakkars Daxflame ble jo helt knust. xD Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha, ganske morsomt det her! :!: Daxflame eier! :!: Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Mest sannsynlig eit reklamestunt. (Spesielt sidan domenet greenteagirlie.com allerede før denne "I'm new"-videoen kom var tatt av eit selskap som solgte - you guessed it - grønn te.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå