Gå til innhold

[Løst] Tror pc-en min er hacket

Gjest Slettet+129837

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+129837

hei.....

Dette er helt viktig

Jeg tror at pc-en min er hacket...

Hvordan kan man sjekke om pc-en er hacket eller ikke??

og hvordan kan man stoppe det uten at man bruker kaspersky eller et annet programm som gjør at min internet blir sakte

Endret av Slettet+129837
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.....

Dette er helt viktig

Jeg tror at pc-en min er hacket...

Hvordan kan man sjekke om pc-en er hacket eller ikke??

og hvordan kan man stoppe det uten at man bruker kaspersky eller et annet programm som gjør at min internet blir sakte

8550223[/snapback]

For å stoppe at noen hacker seg inn på din pc trenger du en ildvegg eller "firewall". Det er mange gode og gratis firewalls tilgjengelig på internett:

Selv har jeg erfaring med disse 2:

Comodo. Denne mener jeg er den beste av alle gratis firewalls. Det eneste minuset er at den er litt mer avansert enn f.eks. Zonealarm.

Comodo firewall kan lastes ned her

Zonealarm. Også en meget god firewall. Ekstremt lett å bruke.

Zonealarm kan lastes ned her

Jeg bruker selv kaspersky antivirus, jeg skjønner ikke helt hva du mener med at internetten går saktere når du kjører kaspersky antivirus protection. Jeg vil anbefale deg å alltid ha det gående.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837

takk for at dere svarte meg...

"norbat", hver ca. 5 dager så blir det opprettet en extra skrive språk i engelsk USA, og etter at jeg sletter den så blir den borte men etter noen dager igjen så blir det atomatisk opprettet igjen.. og noen andre instillinger også blir redigert av seg selv, som f.eks skjerm innstillinger.

"Oscar2107", jeg har brukt også zonealarm i det siste men problemet at den er ikke gratis, jeg har lastet ned zonealarm security suit og den gir meg bare 54 dager og det er lite.. og det jeg mener med treig internet er at når jeg bruker f.eks. utorrent og kaspersky samtidig så blir hastigheten i nedlastning bare max 10kb/s, men da jeg slettet kaspersky fra systemet så ble utorrent ca. 70kb/s

men jeg fikk ennå ikke svar for hvordan sjekker jeg om min pc er hacket eller ikke?

Endret av Slettet+129837
Lenke til kommentar
takk for at dere svarte meg...

"norbat", hver ca. 5 dager så blir det opprettet en extra skrive språk i engelsk USA, og etter at jeg sletter den så blir den borte men etter noen dager igjen så blir det atomatisk opprettet igjen.. og noen andre instillinger også blir redigert av seg selv, som f.eks skjerm innstillinger.

"Oscar2107", jeg har brukt også zonealarm i det siste men problemet at den er ikke gratis, jeg har lastet ned zonealarm security suit og den gir meg bare 54 dager og det er lite.. og det jeg mener med treig internet er at når jeg bruker f.eks. utorrent og kaspersky samtidig så blir hastigheten i nedlastning bare max 10kb/s, men da jeg slettet kaspersky fra systemet så ble utorrent ca. 70kb/s

men jeg fikk ennå ikke svar for hvordan sjekker jeg om min pc er hacket eller ikke?

8561367[/snapback]

Zonealarm er gratis. Slett den versionen du har nå, og instaler denne: Zonealarm

Nedlastingsprogrammet utorrent kan ha mange forskjellige grunner til at den ikke laster ned raskt. Alt fra hvor stor sverm en torrent har (antall seeds og delere). Eller at du har konfigurert utorrent feil. Men hvis jeg skulle gambla på noe, ville jeg tro at du ikke har de riktige instillingene i modemet ditt. Du må f.eks. åpne den porten du bruker til nedlasting i utorrent.

uTorrent FAQ vil gi deg svar på mange spørsmål. Skulle du ikke finne svaret her (noe som er lite trolig) anbefaler jeg deg å besøke uTorrent sitt offisielle forum.

Endret av Oscar2107
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837

takk oscar2107, men den visionen kjører ikke på vista

jeg har vista ultimate 86x eller 32

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...