Gå til innhold

lage en enkel side til clan AS?

Anbefalte innlegg

hei. jeg skal lage en side til en BF2142 clan som heter AS, absolut soldiers. jeg vil ha en ordentlig url. så ikke noe foreksempel www.asclan.forumswibe.com

jeg tenker på www.asclan.no eller com eller net :D men jeg er helt N00b i å lage nett sider med koding og sånt... :hmm: jeg kan betale mellom 0 kr til 250 kr. omså 70 kr i året eller noe sånt. men jeg vil ha noe som passer det jeg ska lage. noen tips? jeg vil ikke betale får at noen skal lage en side til meg. blir får dyrt :hrm:

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ha .no domene må du har orginisasjonsnummer.. Kjør for .net eller .org du, ville valgt .net, er mye bedre..

Søk på google etter Front Page tutorial og lær deg litt der så kan du prøve deg litt ut... når du føler deg god nok til å mekke en side så finner du et webhotell, du har utrolig mange å velge mellom så der må du velge selv.

Prøv det ^^

Lenke til kommentar

Frontpage spytter ut dårlig kode, så det er best om du unngår det og heller benytter et program som Dreamweaver (koster penger da..), eller rett og slett lærer deg HTML/CSS og bruker f.eks notepad

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Frontpage spytter ut dårlig kode, så det er best om du unngår det og heller benytter et program som Dreamweaver (koster penger da..),

8556358[/snapback]

Ja, for det er jo så mye bedre. :roll:

Finn en web-server, last opp web-spell (elns) og installer et ferdig skin. Du finner sikkert guider til dette hvis du søker litt.

Lenke til kommentar
Frontpage spytter ut dårlig kode, så det er best om du unngår det og heller benytter et program som Dreamweaver (koster penger da..), eller rett og slett lærer deg HTML/CSS og bruker f.eks notepad

8556358[/snapback]

Spytter frontpage ut dårlige kode i Source view? Hvordan er det mulig da? skal jo ikke endre kodene når dem er skrevet selv, Funker fint å jobbe i Adobe GoLive...

Lenke til kommentar

Einar: Ikke når du skriver i Source View nei, men jeg oppfattet det ihvertfall slik at trådstarter ikke kan noe xhtml/css

Fagerhaug, ja det er mye bedre..

Ta deg en tur her og si at Dreamweaver spytter ut like dårlig kode som Frontpage, så skal du nok få forklart hvorfor det ikke stemmer...

:D

Endret av -Magne-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...