Sagan Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Til konfen kunne jeg tenke meg å kjøpe en 10" eller 12" bærbar, som man kan få puttet ned i en sekk sammen med vanlige skolebøker. Jeg har lett en del, men jeg kommer bare over PCer til godt over 15,000 kr. Noen som har en, eller kan hjelpe meg med å finne en god og rimelig bærbar? Takk på forhånd Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Synes prisen kontra ytelse kontra størrelse er nydelig på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=334550 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva skal den brukes til? Vis den bare skal brukes til lett bruk som internett og skriving så funker denne veldig bra. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Skal brukes til MS Office, og det helt normale. Ingen spill eller tunge programmer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ok, da funker den jeg linket til tidligere veldig bra. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da burde du gå for Fujitsuen.. Billigste 12'' som finnes i norge i alle fall... Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, var fine de dere linket til. Toshibaen var også veldig fin. Er avhengig av en rask og liten PC som rommer konf-pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå