macbruker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei Jeg har en gammel Ericsson T-39 som funker utmerket bortsett fra ladekontakten. Når mobilen skal lades må jeg legge telefonen i en spesiell vinkel for at kontakten med ladepluggen skal fungere. Er det noen verksteder som fortsatt fikser på så gamle mobiler som T-39? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det vil jeg tro. Dog er det nok neppe en garantisak.. hehe.. Du kan jo forsøke deg med kontaktrens og q-tips? Det kan jo være laderen din som er dårlig. Har du prøvd andre ladere på denne telefonen? Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Har du prøvd andre ladere på denne telefonen?Jeg har prøvd 4 forskjellige ladere, så jeg tror det er trygt å gjette på at det er kontakten som har et problem. Hvilke verksteder kan jeg henvende meg til for en slik gammel mobil? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Deltaservice tar fortsatt noe service på eldre modeller vet jeg. Kan hende Zodiac og Arvato Teleservice gjør det samme!? Ellers koster ikke en ny sånn mobil mer enn 200-300 kr. fra Ebay med nytt batteri og lader. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Prøv å skrap litt på kontaktpunktene for lader på telefonen. Ganske vanlig problem. Er ikke noe galt med lader eller telefon, bare dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå