Arntsen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei! Har veldig lyst til å gjøre noe med bilen min, en Peugeot 307 -01 mod. Trenger noen råd om hvor jeg skal få tak i ting som passer og som man ikke trenger være ekstremt flink til å mekke bil for å få til.. Dette har jeg lyst til å gjøre: - Bytte ut lykter bak (1.pri) - Bytte ut lykter foran (2. pri) - Et litt beskjedent bodykit (fra tuningzone.pl ? ) - Andre blinkere (må stå i stil med lykter foran og bak) - Sote / tone vinduene - Hekkspoiler Fra før har jeg: Senka 30/30mm Satt inn carputer med 7" touchskjerm der cd-spiller har stått Satt i anlegg Den får nok også veldig snart en runde med permashine Noen som vet om noen sider som selger billig styling/stæsj til bilen. Trenger ikke være i Norge. Har allerede store planer om å bestille styling fra Tuningzone.pl, dersom noen ikke har STORE innvendinger mot å bestille derifra...? På forhånd takk. Kom gjerne med flere tips.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Streetdesign eller Tuning Lykke til med styling, dette kan bli flott! Ikke glem å lage en arbeidslogg hvis det blir noe av det da. Lenke til kommentar
RunDa Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 BS Bildeler har mye bra og billig styling! Anbefaler de! http://www.bsbildeler.no/butikk/ Mye heftig til en 307 der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå