Gå til innhold

Ripete playstation2 cd'er (kan de brennes?)

Anbefalte innlegg

Heisann :) Jeg har gta liberty city på min ps2 men når jeg kommer til loadingen på spillet så stopper det helt opp :O Det eneste jeg tenkte på da var og få brent all info på Gta liberty city cd'n over til en annen brennbar cd. Spørsmålet mitt nå er da om dette faktisk funker? Jeg har desverre ikke 2 cd'rom for brenning men kan jeg legge ut hele gta liberty city på min datamaskin og så brenne all informasjon over til en ny brennbar cd?

Om noen har andre ideer en hva jeg har for og berge spillet mitt så gjerne kom med ideer :) Spillet har en del riper men dette skjedde når det ikke var så mange riper, virker som om det riper seg opp når det loader i og med at jeg har latt det stått en stund og loade forde jeg ikke hadde flere ideer så skulle se om det gikk etterhvert.

Håper noen kan hjelpe meg i og med at jeg forguder GTA :) Gleder meg til jeg kan spille GTA3 på Playstation3 :D

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så lenge cd/dvd er i ok stand når sikkerhetskopieringen skjer skal dette gå fint. den eneste måten å få sjekket dette på er å prøve. hvis ikke det går vil jeg nesten anbefale trådsatrter å kjøpe en ny kopi av spillet.

8550726[/snapback]

og legge det i covert når han ikke spiller det :thumbup:

Lenke til kommentar
Må vel ha chippet Ps2 ja. Den spiller ikke av brente spill out of the box. Men kan du ikke bare kjøpe spillet på nytt(det er billig), eller denne CD/DVD ripe fikseren på Elkjøp som faktisk fungerer som bare juling:)

8563894[/snapback]

Må du behandle dei ofte for at dette skal fungere?

Minner samtidig om at diskusjon som kan føre til piratkopiering, dvs. hjelp og tips til korleis ein kan ta backup av spel ikkje er lovleg her på forumet. Les meir om dette i Retningslinjene. :)

Lenke til kommentar

Backup av spill er faktisk helt lovlig så prat angående det skal også være lovlig(FYI).

Men angående dette hjelpemiddelet så trenger du kun å bruke den en gang så er spillet nesten som nytt. Den sliper ned selve CD/DVD plata helt til den er jevn og spillet kan leses på nytt. Prøvd dette på mange av mine Ps2 spill. Blant annet GTA SA som så helt for jævlig ut bakpå. Men fikk fikset det:)

Lenke til kommentar

HVis du bruker den for mye så kan det hende den ikke kan leses av til slutt sikkert(kanskje du fjerner data). Har kun brukt min 1 gang på spillene og de funker etterpå. Husker ikke helt hva den heter(finner den ikke hjemme), men er visstnok flere på forumet her som har kjøpt denne på Spaceworld, Platekompaniet og Elkjøp ikke minst. Den koster alt fra 199 til 399,-

Lenke til kommentar
Det er uanset mange fordeler med en chip i din ps2, så jeg ville vurdert det sterk var jeg deg ;)

8571870[/snapback]

I de 7 årene jeg har montert chip i PS2.

Helt fra den første Neo2 og til den beste av de alle Matrix.

Har en snakket med folk og lest på forum.

En masse - tror, kan, vet ikke osv osv ang chip.

De verste "skrekkhistorier" Fra personer som ikke har peiling i det hele tatt.

Med en chip, (Matrix er den beste, fungerer vær gang)

Kan en importere spill.

Fra f.eks USA. Titler før de kommer ut i Europa og titler som ikke blir utgitt.

Og titler som er ute av salg her.

Maskinen blir DVD sone fri, spiller filmer fra hele verden.

Spiller Divx og MP3.

Og det som hadde vert veldig fint for trådstarter.

Den spiller sikkerhetskopier av spillene dine. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...