benbeni89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei! Jeg hadde Windows Vista. Men så etterhvert så begynte pc`en å klikke hele tia, noen ganger så kom den ikke på heller.. Så skulle jeg formatere å installere Vista igjen, men det gikk ikke. Jeg boota fra cd`en men skjermen ble bare svart.. Og der sto den.. Jeg putta i XP cd`en og etter en stund så kom menyen opp, og da formaterte jeg den og den kopierte over filene. Men etter den restarta ble skjermen bare svart igjen, å den står fast. Nå kommer den ikke noen vei! Noen som har en idè jeg kan prøve?? Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Er det ingen som har noen forslag? Prøvd å installere på en annen hdd og prøvd en annen cd`rom men hjalp ikke.. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 For meg så høres det mer ut som en hardwarefeil på maskinen din. Hva hardware består maskinen din av? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Det som står i signaturen min. + hovedkort å DVD-rom da... Eller tenkte du på noe annet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, da blir det vanlig prosedyre da. Koble ut alle unødvendige komponenter. Hjelper ikke det, må del for del testes. Tungvint, men sånn blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå