hanvar Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har en canon ip3000 skriver som jeg ikke får til å "snakke sammen" med pc en min.. Alt var i orden inntil jeg hadde pc en inne til reparasjon. Da forsvant plutselig dette programmet fra datamaskinen. Kjøpte skriveren for lenge siden og finner absolutt ikke innstallasjons cd en som fulgte med. Har forstått at skriveren ikke selges lenger, men at det likevel er mulig å innstallere ved hjelp av internett? Stemmer dette? Hvordan gjør jeg i tilfelle det? Som dere sikkert forstår så har jeg ikke så mye peiling på slike ting.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) jeg forslår at du går til hjemmesiden til canon. søker etter modellen din for å se etter programvare til den eventuelt søke etter progrmvare direkte . med progrmvare så mener jeg drivere og slikt . det er antagelig driveren som mangler prøv her :progrmvare til canon skrivere eller her den øverste linken er den samme , men jeg har letet fram til ip3000 Endret 6. mai 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk for svar, nå kan jeg endelig bruke printeren min igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå