morgenutgaven Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Etter å ha lovet å bli et grønnere selskap sier også Steve Jobs at de første Mac-ene med LED-skjermer vil komme senere i år. Les mer Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 håper dette gjøres fort.. jeg skal kjøpe en mbp 15,4" snart, og vil gjerne ha med led-baklys! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Får heller satse på at de andre produsentene ikke kommer så lenge etter Apple. Og til selvfølgelig lav pris. Lenke til kommentar
M4c Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sony har allerede noen modeller med LED-baklys. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hvilken forskjell gjør LED? Er det snakk om bedre kontrast? EDIT: Skumleste bare artikkelen, så ikkje helt hva som sto der Vil dette utgjøre noen stor forskjell i pris? Endret 6. mai 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vil dette utgjøre noen stor forskjell i pris? 8551115[/snapback] det har jeg vanskeligheter for å tro. macbook pro koster allerede så mye at dersom de øker prisen vesentlig så mister de mye av salget. men du skal ikke se bort i fra en liten prisøkning! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Håper også at macbook vil få dette sammen med Pro. Litt kjipt å kjøpe seg en macbook til 14000 viss det kommer samtidig. Erlend Endret 6. mai 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
benz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? Endret 6. mai 2007 av benz Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Når dere skriver alle deres skjermer. Dette inkluderer vel også iMac og de eksterne skjermene som 30"? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Haha! enig! Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Haha! enig! 8553036[/snapback] Slike holdninger er bare idiotiske, Macer er kommet ned på et prisnivå som er fullt konkuransedyktige når man ser på spesifikasjoner kontra pris. Samt får man som oftest prisbelønte produkter og ting som funker. Starten på slutten på "rike fagfolk, kreative fagfolk etc"-kurven er begynt og da passer det seg ikke med slike holdninger. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Sony har allerede noen modeller med LED-baklys. 8551002[/snapback] Hva er vekten på disse? Er det disse Vaio modellene? Synes dette var kjekke nyheter fra Apple Håper dette kan få opp produksjonraten for LED belysning. Dette kan jo komme andre produsenter til gode på sikt. Håper overgangen til LED belysning blir meget hurtig for de fleste flatskjermsprodusenter. Dette er en sårt nødvendig teknologisk utvikling i mine øyne (min mening). Endret 7. mai 2007 av G Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blir bare å vente å se da Gleder meg hvis Macbooken får LED før jeg begynner på skolen til neste år Lenke til kommentar
modin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Joda vi bryr oss om prisen jo dyrere jo bedre sier jeg bare Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Joda vi bryr oss om prisen jo dyrere jo bedre sier jeg bare 8564043[/snapback] Rare greier, læreren min bruker Mac, han virker da som en gjerrigknark Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det noen Mac-kjøpere som bryr seg om prisen, da? 8552633[/snapback] Haha! enig! 8553036[/snapback] Slike holdninger er bare idiotiske, Macer er kommet ned på et prisnivå som er fullt konkuransedyktige når man ser på spesifikasjoner kontra pris. Samt får man som oftest prisbelønte produkter og ting som funker. Starten på slutten på "rike fagfolk, kreative fagfolk etc"-kurven er begynt og da passer det seg ikke med slike holdninger. 8553163[/snapback] du lever i en drømmeverden Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Offtopic: Mac kontra PC i pris er blitt sammenlignet ørten ganger det siste året, og Mac ender ikke opp med å bli så mye dyrere. Det er snakk om 400,- kr mer, men så får man samtidig en finere maskin. Dessuten tåler de bærbare Mac'ene veldig mye, og er kjent for å ha en veldig lang levetid (bruker min 8 år gamle Mac enda, og funker veldig fint med Tiger). Ontopic: LED lys ser jeg frem til. Det er dumt med eldre bærbare maskiner som funker bra, men er blitt nesten ubrukelige pga. at skjermen er blitt så blass i løpet av årene. Så jeg håper LED får mye bedre levetid enn LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå