Ondskapen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Før så min winamp ut som dette: Men nå har jeg ikke de 2 øverste "vinduene" i bibloteket, med artister og album... så da lurte jeg på hvordan får jeg stilt tilbake dette? Vil også ha ruten med play og pause knappene til og bli så tynn den kan, men jeg husker ikke hvordan jeg får til dette Noen med svar? Endret 13. mai 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Artister og album får du frem ved å dra i linja under "search". Det andre fikser du ved å dobbeltklikke på tittellinja (øverst i vinduet). EDIT:Fjernet unødvendig og tung quote Endret 6. mai 2007 av hsiverts Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det fungerte og dubbel klikke, men jeg kan ikke fra i linja under "search". Jeg kan dra i den over, men det hjelper ikke... Noen andre ideer? Eller er det bare jeg som gjør det feil? Endret 6. mai 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Bumper igjen jeg Må da være noen som vet hvordan jeg skal løse dette...? Edit: Woho! Fikk det til selv. Måtte bare velge Audio under Local media.... Endret 13. mai 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå