Programvare Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjører Renser ganske ofte. Det går helt greit, men jeg har aldri kjørt Saker. Jeg søkte etter feil og det var rimelig mange. F.eks. Savnet DLL, o.l. Er det farlig å trykke reparer merkede feil. Tukler jeg til noe? Blir noen av filene mine borte? Takk for svar Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du får mulighet til å ta backup av registeret før du begynner. Gjør det, så har du mulighet for å tilbakestille endringene hvis noe skulle gå galt. Jeg har aldri hatt problemer med korrupt register ved bruk av CCleaner. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det den boksen hvor det står: Vil du lage en sikkerthetskopi av registeret? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Du får mulighet til å ta backup av registeret før du begynner. Gjør det, så har du mulighet for å tilbakestille endringene hvis noe skulle gå galt. Er det den boksen hvor det står: Vil du lage en sikkerthetskopi av registeret? 8549496[/snapback] Hva tror du selv? Ja, det stemmer. Svar ja på dette, og angi et filnavn. Hvis du vil være helt bombesikker, lagrer du den på en minnepinne, filserver eller ekstern harddisk, men jeg legger den stort sett på desktopen og sletter den etter å ha sjekket at alt er i orden. Endret 6. mai 2007 av hsiverts Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, nå har jeg gjort det. Det føles godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå