Leo_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 For en stund siden installerte SpeedFan. Dette er noe av det mest geniale programmet jeg noen gang har vært borti. (Leser av spenninger og temperaturer og kan regulere hastigheten på CPU-vifta etter temperaturen på CPU) MEN... Jeg har prøvd SpeedFan flere andre maskiner, men hittil er min maskin den eneste dette programmet virker på, så jeg lurer på om det er mange andre som bruker dette programmet? http://www.almico.com/speedfan.php Lenke til kommentar
drbass Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jepp jeg bruker det, er enig at dette er et meget bra program. Men jeg kan ikke regulere cpu viften etter temp`en. Men på alle de maskinene jeg har brukt det på (7) har det funket mer eller mindre prikkfritt Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har brukt det i flere år, som du sier genialt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 funker programmet på msi hk? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 funker programmet på msi hk? Ja kjører det på msi k7t-pro. Lenke til kommentar
paalel Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Bruker det til å styre 2 CPU-vifter (Silverado) og 4 kabinett-vifter. Kjempebra! Normalt er alle disse viftene stille, men skrur seg på ved belastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå