Insomniatic Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kanskje du skal skifte nicket ditt. Blant alle postene dine har jeg aldri sett et morsomt innlegg noen gang. Det eneste jeg har sett er tragiske forsøk på å være morsom. Noe av forsøkene er så latterlig tamme at jeg skjemmest over å være den samme rasen som deg.Er det en trussel?Hvordan i satan kan du tro at det er en trussel? Lur er du hvertfall ikke. Dette lo jeg godt av Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette er vel ikke tilfeldigvis deg? Skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha.. det rimte. Og det kunne jo vært deg, med tanke på nicket. Har lest noen av postene dine og der er det humor hvor det hører hjemme. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vennligst si når jeg skal begynne å le, så skal jeg prøve å knø inn et 2-sekunds latter på onsdag i timeplanen min. Den er veldig full av ingenting for tiden, men jeg skal nok få tid til å le når jeg er veldig stein på noe kraftig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vennligst si når jeg skal begynne å le, så skal jeg prøve å knø inn et 2-sekunds latter på onsdag i timeplanen min.Den er veldig full av ingenting for tiden, men jeg skal nok få tid til å le når jeg er veldig stein på noe kraftig. 8553595[/snapback] Skjerp deg, nå er du snart morsommere enn tråden selv. Er foresten enig i at du burde bytte nicket. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jaja, det er jo underholdning å se hvor langt disse humor postene dine kommer da^^ om det er god underholdning er en annen sak...=/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 "heh heh" Dette passer IKKE i gullkorn. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor tror alle at det er meg som blir snakket til? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er vel fordi det er mest nærliggende å anta det, da? Jeg kan i farten tenke meg rundt 5-6 personer som ville "fortjent" slikt snakk som i første innlegg, og da blir det jo grovt regnet 20% sjanse for at det er deg tråden omhandler? 80% sjanse for at jeg tar feil, da. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er vel ikke noen tvil i at det er deg... Dine forsøk på å spre humor har ikke slått til... Fjortisshumor slår ikke ann hos eldrebølgen på forumet..., og heller ikke hos andre... Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Asskisser? Passer jo veldig bra, god overgang fra Latterkongen, kreativt i samme slengen . Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er vel ikke noen tvil i at det er deg...Dine forsøk på å spre humor har ikke slått til... Fjortisshumor slår ikke ann hos eldrebølgen på forumet..., og heller ikke hos andre... 8558427[/snapback] Slår det til hos noen i det hele tatt? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dette var tamme greier... Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg