Konstantin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har en w800i med mobyson/noextras. Den siste tiden har jeg hatt problemer med å bruke gprs. Det funker fint noen minutter, men så kobler den fra og vil ikke koble til igjen på flere timer. Jeg bruker innstillingene fra Netcom. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har en w800i med mobyson/noextras. Den siste tiden har jeg hatt problemer med å bruke gprs. Det funker fint noen minutter, men så kobler den fra og vil ikke koble til igjen på flere timer. Jeg bruker innstillingene fra Netcom. Noen som kan hjelpe? 8549157[/snapback] Prøv å slett alle eksistrende instillinger og last ned nye fra Sony Ericsson sin side, eneste jeg kan komme på. Ellers kan du jo ringe til Sony Ericsson sin helpdesk og/eller no extras (eller mail til no extras, da de ikke har kundeservice per telefon vel?). Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Takk for tipset, funket desverre ikke, men men. Har byttet til OneCall, får se om det hjelper.. Edit: ser ut til at det byttet funket faktisk, så problem solved Endret 10. mai 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå