Gå til innhold

Vampire: Masquerade: Bloodlines Generel Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen, fikk lyst til å installere det igjen og spille Malkavian, noe jeg aldri har gjort før, men er redd at jeg skal sette meg fast samme sted igjen

8572979[/snapback]

Du kan jo bruke noclip. Bare husk å åpne og lukke konsollen mens du er i hovedmenyen, hvis ikke kan spillet låse seg.

Lenke til kommentar
faen, fikk lyst til å installere det igjen og spille Malkavian, noe jeg aldri har gjort før, men er redd at jeg skal sette meg fast samme sted igjen

8572979[/snapback]

Du kan jo bruke noclip. Bare husk å åpne og lukke konsollen mens du er i hovedmenyen, hvis ikke kan spillet låse seg.

8574489[/snapback]

 

fikk CTD hele tiden, men husker ikke om jeg var i hovedmenyen da

Lenke til kommentar
tror jeg brukte øksa helt til jeg fikk katana, men så er katana'n super også da den gjør kortprosses av det meste

8574285[/snapback]

Det er faktisk liten forskjell på de to i skade. Synes godt katana kunne vært enda bedre.

 

Bush hook og Tal'mahe'Ra-sverdet er de to beste, men igjen ikke særlig forskjell fra katana.

Lenke til kommentar
fikk CTD hele tiden, men husker ikke om jeg var i hovedmenyen da

8574517[/snapback]

At spillet låser seg ved bruk av konsoll er et vanlig problem. CTD var litt rart.

 

Men det er så mange merkelige bugs med dette spillet. Det skulle nok vært oppdatert til en nyere versjon av Source-motoren.

Lenke til kommentar

Neida det er ikke så ille. Det er et stort tunnellnettverk under alle bydelene, og du kan bruke skygger for å ikke bli sett også. Det skal ikke så mange gradene til i Obfuscate (usynlighet) før du kan spasere rundt midt i byen uten å bryte effekten.

 

Pluss du får masse eksklusive oppdrag når du treffer Nosferatu-sjefen i et vanlig oppdrag.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...