Gå til innhold

Vampire: Masquerade: Bloodlines Generel Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke Ranged-character i det hele tatt..satt bare og ønsket jeg kunne smelle til med håndvåpen og spells..så jeg brøyt av når jeg var i Downtown og rerolla til en Tremere blood mage.

 

Føles bare helt mongo å stå 50 cm unna en fiende og tømme magasinet mot ham, og treffe 1/30 ganger.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke Ranged-character i det hele tatt..satt bare og ønsket jeg kunne smelle til med håndvåpen og spells..så jeg brøyt av når jeg var i Downtown og rerolla til en Tremere blood mage.

 

Føles bare helt mongo å stå 50 cm unna en fiende og tømme magasinet mot ham, og treffe 1/30 ganger.

8765583[/snapback]

 

men det er så mye lettere når du makser ut ranged of celerity samnt får riktig våpen.

 

f.eks når man tar hun keui-jin dama med rifla slipper du alle de tentaklene som formerer seg. eller når man tar the sheriff så kan man forsette å skyte på han når han flyr unna, er du mele må du vente til han kommer mot deg før du kan ta han

Lenke til kommentar

Rifla også kjent som Jamie Sue er the boss killing super sak.

 

du kan bare ha 24 skudd til den, men alle ikke bosser dør på et skudd i hode og 24 skudd er vanligvis nok til å drepe de fleste bosser, har de litt liv igjen drar man frem .44 og gjør slutt på dem.

 

.44 er meget nøyaktig også og man treffer så godt som altid med den.

Lenke til kommentar

Fullførte spillet i natt, og bossene ble rett og slett for enkle. Jeg hadde mere problemer med de spesialstyrkene hos LaCroix.

 

Det å spille Tremere med spesialisering innen skytevåpen og magi ble grusomt enkelt mot slutten. Bossene var jo ingen utfordring, og når man i tillegg kan overtale og lure folk så blir det skummelt lett.

 

Min neste karakter som jeg fullfører blir med en Brujah som kjemper med sverd og øks!

Lenke til kommentar

Det spillet er dritbra. Storkoser meg med det nå :) Litt digg å kunne kjøre alt på max, siden det er såpass gammelt spill. Likevel ser det faktsik veldig bra ut.

 

edit: Hotellet var så forbanna skummelt. De har fanget essensen av det med spooky hotells. Minnet meg litt om the shining :love:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Har sittet to dager i strekk nå og spilt med en malcavian :D sykt å spille en slik psyko som feks. kommer i krangel med et STOPP skilt :D

 

EDIT: Hehe, ja som mange nevner. det hotellet var dritskummelt (rart at man blir redd for noe i et spill egentlig når man spiller en psyko vampyr :p dumt at jeg ikke fikk utført hotell opdraget etter så mye skvetting, dum som jeg var ga jeg kjedet til den hvite søstra som kasta det i havet og som ikke det var nok ødela jeg kunstutstillinga til hu svarte og fikk a til å drepe seg selv xD hadde hu mørke bare hatt litt større utringning så var det kanskej hu som hadde fått leve :blush: )

Endret av Mathias666
Lenke til kommentar
Har sittet to dager i strekk nå og spilt med en malcavian :D sykt å spille en slik psyko som feks. kommer i krangel med et STOPP skilt :D

 

EDIT: Hehe, ja som mange nevner. det hotellet var dritskummelt (rart at man blir redd for noe i et spill egentlig når man spiller en psyko vampyr :p dumt at jeg ikke fikk utført hotell opdraget etter så mye skvetting, dum som jeg var ga jeg kjedet til den hvite søstra som kasta det i havet og som ikke det var nok ødela jeg kunstutstillinga til hu svarte og fikk a til å drepe seg selv xD hadde hu mørke bare hatt litt større utringning så var det kanskej hu som hadde fått leve  :blush:  )

8769614[/snapback]

 

Det var også utrigningen som avgjorde mitt valg om hvem som fikk overleve..........

Lenke til kommentar
Har sittet to dager i strekk nå og spilt med en malcavian :D sykt å spille en slik psyko som feks. kommer i krangel med et STOPP skilt :D

 

EDIT: Hehe, ja som mange nevner. det hotellet var dritskummelt (rart at man blir redd for noe i et spill egentlig når man spiller en psyko vampyr :p dumt at jeg ikke fikk utført hotell opdraget etter så mye skvetting, dum som jeg var ga jeg kjedet til den hvite søstra som kasta det i havet og som ikke det var nok ødela jeg kunstutstillinga til hu svarte og fikk a til å drepe seg selv xD hadde hu mørke bare hatt litt større utringning så var det kanskej hu som hadde fått leve  :blush:  )

8769614[/snapback]

 

Det var også utrigningen som avgjorde mitt valg om hvem som fikk overleve..........

8769890[/snapback]

 

Samma her :p

 

Må si dette spillet ga meg en av de beste spillopplevelse jeg har hatt. Absoulutt på topp 10 lista. Utrolig at jeg gikk glipp av det. Er på andre brett, i museet, og stemningen er helt topp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det går visstnok an å redde begge søstrene og joine dem til en person (Tourette). De er jo Malkavians med så splittet personlighet at de har blitt 2 personer. Men da må man si nøyaktig riktige tingene til begge to helt fra første møtet, og ha masse 4 i persuasion. Får litt mere XP da. Står en guide til det på gamefaqs.com. Jeg prøvde med 5 i persuasion men kunne ikke få de riktige dialogvalgene, så jeg har vel sagt noe "galt" tidligere.

 

Du kan også få Jeanette til sengs (skjermen blir bare svart, så det er ingen vits), men kun hvis du har sagt riktige tingene helt fra starten der også.

Waste of XP så tidlig i spillet for å få det til, når du har så begrenset XP å fordele over hele spillet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Den bugen tror jeg skjer når du har for lite plass i inventory. Du må kanskje kaste noe.

 

Du kan prøve å skrive i console:

give item_g

Trykk pil ned, du skal da kunne bla gjennom lista med spillobjekter til du finner kameraet.

8788717[/snapback]

 

Det var fordi jeg ikke hadde plass i inventory ja, fiksa det nå, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...