Dj_Arnleif Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Takker for svar, ferdig innstalert og patchet opp. Gleder meg, kommer til å bli en lang natt. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Drepte dere hu dama som kjente dere igjen eller stakk dere av fra henne? Jeg Traanca henne og stakk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 i hollywood? bare å drikke litt fra henne så går det glemmer hun alt Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg er totalt hekta, dette er en av de beste spillene jeg har spilt . Endret 27. mai 2007 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Må nok si meg enig i det!!!!!! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Er på den sinnsykt skumle banen nå, kvepper hele tiden . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Ocean house er det kuleste oppdraget i spillet, hvertfall de par første gangene. Ekstremt bra scripting i hele oppdraget, trist at de ikke har brukt energi på å lage mange andre slike quests. Det blir mest hack'n'slash quester etterhvert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 jepp, når man kommer til hollywood skifter spillet litt fokus. først har du det lange kloakbrettet, så har du sabat utslettinga, så har du de 2 siste hack&slash bretten som varier, da man kan velge side osv. selv liker jeg egentlig side questene best, ofte de korte med godt laget sakene, er bedre med en del korte, men bra laget enn 3 timer med hack&slash, men man blir jo på en måte litt stolt når man greier spillet da Lenke til kommentar
andir Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Uoffisiell patch v3.6 har kommet ut. Denne versjonen inkluderer en basisk versjon som fikser bugs, men som ikke forandrer så mye på gameplayet. Kan lastes ned fra en av linkene under. - Link 1 - Link 2 Changelog: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Added config and commands for multiplayer support, thanks to Exulx. Made Trip sell bat and tire iron from start and added basic patch. Restored lines of Andrei, Gary, Trip, Mercurio and for two endings. Made serial killer react to violence and Bertram react to attacks. Changed warehouse bonus xp to stealth and corrected magazine sizes. Raised condition for Jeanette encounter and removed connected bug. Made getting secret informations from Knox and Johansen consistent. Swapped passive durations and security items between Ox and haven. Delayed body armor until bloodhunt and repaired npctemplate* error. Moved flamethrower to last Society level and Ra blade near Andrei. Removed xp for Bruno and tutorial skipping and Empire clerk change. Fixed player shown alive at wrong endings and restored warform hop. Repaired Boris, Kerri, Mercurio, Heather and newscaster dialogues. Fixed lockpicking and pickup sounds and some NPCs not staying dead. Adjusted Heather's last clothes, more props and minor text issues. Repaired Blood Strike, Salvo and Purge working sometimes not right. Fixed two wrong auras in Santa Monica clinic and endgame taxi bug. Restored Desert Eagle ammo model and fixed other inventory details. Swapped several female hunters that were talking with male voices. Fixed Domination, replica katana and Empire hotel lockpicking bugs. Corrected conditions for Vandal, Trip and Mercurio during endgame. Replaced broken female fire axe texture, thanks to Offkorn and Doe. Besides providing multiplayer support thanks to Exulx, this patch also includes a more basic version with the following features: Basic Patch: ------------ Extracting the vampire folder in BASIC over the regular vampire folder will revert some of the more controversial patch changes: + No bonus xp for freeing Ash from the Leopold Society, letting Julius go, leaving Zhao alive or getting Imalia's magazine. + No humanity changes with Copper, Imalia, Ash, Julius, Killer, Wong Ho, Hannah, Jeannette, Tourette and the charity money. + Books are available again from Trip (but the duplicates will stay in the other levels to ease the double usage exploit). + Occult items and blood are available again from Tseng (with Galdjum instead of Fae Charm because of the Isaac issue). + CD quest restored to Nosferatu and second Imalia quest removed. + Larry quest condition restored and Jeanette encounter removed. + All weapon names and firing stats restored to originals. + All three restored occult items removed from the game. + Ox gives money as reward and Venus her original cut. + Conditions for Christopher and Johansen restored. + No SWAT rifle and armor buyable from Mercurio. + No crossbows buyable from Slater and Tseng. Compared to the bug-fixes-only patch made without permission and giving proper credit out of patch 3.3, the basic patch includes: + Most enemies will drop their weapons on death. + All illogical spawning and respawning is removed. + Some enemies and all cops will carry different weapons. + Many dialogue lines, models and encounters have been restored. Endret 27. mai 2007 av andir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Har nettopp kommet til det grusomme kloakkbrettet i Hollywood. Dumt at man må fullføre det oppdraget ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Er på den sinnsykt skumle banen nå, kvepper hele tiden . 8715085[/snapback] Å SATAN så skummelt lagd Ocean House Hotel var...HEH. Jeg skvatt så mye at dama lurte på hva jeg egentlig drev med . Alt i alt - fett spill. Jeg spiller ei deilig Toreador-dame med høy seduction og persuasion . Feeding my way to the top. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Joda. Det er det. Men du må ikke rollespille FOR mye, for siste halvdelen av spillet er VELDIG kampbasert. Bruker du ingenting i kampskills som melee eller ranged er du temmelig fucked. Husk at Persuasion og Seduction kun virker i samtaler, ikke i kamp. Og det er virkelig ikke så mange samtaler det har noe å si. For det andre er det ganske bortkasta å ha både persuasion og seduction høyt opp, persuasion holder for begge valgene vil komme opp i samtaler når det er mulig. Du kan bare velge ett av dem uansett, og Persuasion kommer opp oftere enn Seduction-muligheter. Tilgang til blod er ikke så stort problem etterhvert, så du trenger virkelig ikke et tonn seduction for å forføre damene på gothklubbene for å få en gratis sip, når det er masse andre muligheter som ikke krever bruk av XP. Det blir litt som å betale 50000 kr for å gå på IT-skole, drite i alle fagene og bare laste ned på kveldstid, fordi du har "gratis internett". Greia er at du har temmelig begrenset antall XP points å fordele utover spillet, faktisk ikke nok til å maxe ut alle 3 disiplinene dine + legge points i andre skills også. Endret 29. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Men det er jo gøy å rollespille ^^. Neida..men vet det blir mye poeng i Melee framover ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Jepp det er fint å rollespille, men når spillet i seg selv ikke er lagt opp sånn, blir det litt vanskelig å bare lage karakteren som man selv vil, siden spillet bare blir umulig etterhvert..man tilegner karakteren sin mye mere enn det den faktisk kan gjøre. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2007 Hoho, Tremere med Blood Boil og Suicide er sinnsykt morsomt! Og når jeg samtidig har skaffet meg en sniper så er det tid for at The Society of Leopold skal få bank! Lenke til kommentar
edds Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Uff, sliter virkelig nå. Tar det i spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har kommet til Ming Xiao, med min Gangrel. Jeg har makset Protean og Fortitude, ellers mye poeng i brawling og dodge + strength og wits. Jeg klarer rett og slett ikke å drepe henne - det går fint helt til det andre tentakkel-monsteret dukker opp, da har jeg ikke nubbsjangs. Blir holdt unna for mye, og tentaklene skader litt for mye. Noen tips? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har kommet til Ming Xiao, med min Gangrel. Jeg har makset Protean og Fortitude, ellers mye poeng i brawling og dodge + strength og wits. Jeg klarer rett og slett ikke å drepe henne - det går fint helt til det andre tentakkel-monsteret dukker opp, da har jeg ikke nubbsjangs. Blir holdt unna for mye, og tentaklene skader litt for mye. Noen tips? 8751132[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du kan drepe de små monstrene før de "vokser opp" og blir en trussel, et slag bare så dør de Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er mot bosser at Tremere virkelig viser sin styrke. Jeg har fullt med poeng i Dominance og den andre som begynner på "T". Bossene går ned på 1-2-3. Tok Ming Xao på tre Blood strike. Lurer nesten på om det er en bug. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Drepte dere hu dama som kjente dere igjen eller stakk dere av fra henne? Jeg Traanca henne og stakk. 8713461[/snapback] hvis man er Malkavien kan man bare inbille hu at du er skilpadden som hun mista når hun var liten. Det var en av de beste scenene jeg har opplevd med malkavian. Hvis du i tillegg er litt drittsekk kan du si at det er hennes feil at du stakk så begynner hun å unnskylde å allt mulig til deg. Egentlig ble jeg ganske skuffa over Bloodlines når det kom ut, men så hadde jeg fulgt det en god stund å fått inn med tesje at man kunne klare å komme seg gjennom spillet på andre måter enn ved å slåss Er det noen som har kommet langt med en snikefyr? Husker at når jeg spillte med Nosferatu så hadde jeg skikkelige problemer med å komme meg gjennom et hotell i Downtown LA. Jeg hadde maksa ut sneak skillen og Obfuscate, men av en eller annen grunn var det noen stygge mennesker som så meg uansett hva jeg gjorde. Var det en bug eller skulle det være sånn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Man kommer aldri unna masse slåssing, spillet er lagd slik. Desverre. Så baserer du en karakter på masse seduction og sneaking og sånt, blir du helt "ødelagt" og kan ikke fullføre siste halvdel nesten. Siden alle disse charm-skillene kun aktiveres i samtaler, får man ikke brukt de på hordene av hjerneløse identiske fiender du må slakte i siste del av spillet. Boss-kampene kan du heller ikke komme unna. Endret 2. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå