iMedia_4226 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Pingen lå på 35 på min kompis sin PC når vi spilte CS CZ. Jeg hadde opplevd dårlig ping med min trådløse internett tilkobling før (ikke det at 35 ping er dårlig, men ville bare prøve å forbedre enda mer)og fikk tips om at jeg kunne skrive inn dette i consolen for å bedre pingen(latency): cl_updaterate 101 rate 2500 cl_cmdrate 101 Jeg gjorde dette på kompisen min sin PC (som får internett via kabel), men pingen bare forverret seg til mellom 140-350 ping. Vi har prøvd og endre tilbake til cl_updaterate 65 og rate på 1600 og cl_cmdrate 65, men det funket ikke så veldig bra. Hva gjør vi for å tilbake stille disse komandoene i consolen? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Rate bør ligge på 25000 og ikke 2500. CL_cmdrate 101 og cl_updaterate 80-101.. Man kan ikke fikse på ping med rates. Skifte Isp er det eneste som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan teste å kjøre følgende script: rate.cfg Legg configen i Cstrike(_norwegian). Åpne CS og connect til en norsk server - for eksempel cs1.games.broadpark.no:27015. Skriv exec rate.cfg og test de forskjellige instillingene ved å trykke på F2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå