brannmannsam Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Av en eller annen grunn får jeg ikke motatt mail på Outlook i Vista. Trodde først det var noe feil hos NGT siden jeg ikke fant noen mail i innboksen på web-mailen, men så sjekka jeg på gamle-pcen og da rant det inn mail. Begge pc'ene er på samme nettverk, så feilen må ligge på Vista pcen. Har det noe å si at jeg har mail-kontoer på begge pc'ene? Slike at det er kun den ene som får mota? Takker for svar. Edit: Viste seg at det var kluss i passord og en del andre ting. Siden mailen er fra tele2's isdn dager. Endret 7. mai 2007 av brannmannsam Lenke til kommentar
nifty Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du får vel hentet mailene kun EN gang ? Du burde få en feilmelding om du ikke får hentet ut noe, får du det ? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jaja. Men etter at jeg ikke mottok noe mail på Vista pcen sjekka jeg på den gamle, og da kom det mail. Får ikke noe feilmelding. Men jeg får sendt mail Lenke til kommentar
H80 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei, Hvilken mailtjeneste gjelder dette, og bruker du IMAP eller POP for å hente ned mail fra serveren? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Mailtjeneste? Vanlig mail levert av NGT. Bruker POP for inngående mail og SMTP for ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå