Gå til innhold

Utbytting av bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et par spørsmål.

#1. Jeg vil kjøpe en ny bærbar PC, som er god nok til å takle Lord of the Rings Online på medium (heller mot high) setttings. Har dere noen tips til gode PC tilbud evntuelt. hva grafikkort osv jeg må ha, eventuelt andre spesifikasjoner. (Jeg vet dette ikke er et lett spørsmål, men jeg er glad for enhver input dere måtte ha). Er det noen av dere som spiller LOTRO på en bærbar?

#2. Jeg har tenkt å selge min laptop. Det er en Tundra, med Radeon 9700 grafikkort, Pentium M 1.7ghz, 512 MB ram og 80GB harddisk. 15" skjerm, ikke widescreen. Hvor mye tror dere jeg kan få for den?

Edit: Laptopen min er selvfølgelig av merket Tundra, ikke Tunda.

Noen som har noen svar på#1 eller #2?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiller noen ganger på en Dell inspiron 6000 , virker jo. Den har et x300 skjermkort 1 gig ram og 2 ghz centrino cpu. Med dette er med allt på laveste untatt objekt draw avstanden og animasjoner som er på high. så et x300 skjermkort er ett minimum

Lenke til kommentar

Minner om våre retningslinjer for kjøp og salg:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Eit innlegg er sletta.

Lenke til kommentar
Man kan bare glemme å spille LOTRO med medium/high innstillinger med et x300, som jeg sa, minimum er x1600 og 7600...

8550345[/snapback]

Disse er vel greie grafikkmessig:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331049

http://www.psdata.no/ps.asp?it=133215&mlevel=190702

Men er det mulig å bare oppgradere Pc'en jeg har. Er det mulig å oppgradere laptops?

(Mer ram, nytt grafikkort, prossoren er vel greit nok?)

Takk for svar alle sammen:)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Det er mulig å oppgrader laptoper ja.

Men det er kun prossesor og ram. Skjermkort på noen få.

8551477[/snapback]

Ok.. Kjøpte min på Psdata for rundt 2 år siden. Hvordan finner jeg ut om jeg kan oppgradere grafikkortet på den?

Lenke til kommentar

Det er så og si bare på noe dell maskiner du kan bytte skjermkort. Men det er bare å sende en mail til der du kjøpte den.

Vis du har tenkt på å oppgradere den pc'en du har nå så er det veldig liten vits da brikkesettet er utgått, du kan altså ikke oppgradere prossesor.

Lenke til kommentar

Stor harddisk ser jeg! Men det er mindre viktig for meg (har ikke fylt opp 80gb på den jeg har nå engang)

Det viktigste for meg er at den har gode nok specs til LotrO (ram, prosessor og grafikk) pluss støtte for Vista.

Den dataen så veldig bra ut ja:)

Er grafikkortet bra. Og hva vil dual-core egentlig si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...