dim3 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hvem er den beste linux utgaven for en nybegynner? Og er det mulig å få World of Warcraft til å funke i linux? Eneste jeg spiller så Endret 6. mai 2007 av dim3 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 WoW fungerer utmerket i Linux, ja. (Har aldri prøvd det selv, men finnes utallige guider angående dette). Ta en titt på ubuntu, en veldig god distro å begynne med. ubuntuforums.org ubuntu.com ubuntuguide.org http://monkeyblog.org/ubuntu/installing/ Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Tekk for svaret:) Har et lite ett til:P Hvilken version? Ubuntu 6.06 LTS eller Ubuntu 7.04? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ubuntu 6.06 LTS er ment for firmaer o.l. 7.04 er ment for hjemme brukerm, og er enklere å bruke. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Igjen, tusen takk for hjelpen. Jeg har lagt inn WoW og det funker nesten perfekt, har ikke no lyd i wow men det trenger jeg ikke. Eneste problemet jeg ikke har klart å løse er å få mikrofonen til å funke. Har leita rundt på alle forum jeg har finni, ingen ting som hjalp. Noen tips? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Igjen, tusen takk for hjelpen. Jeg har lagt inn WoW og det funker nesten perfekt, har ikke no lyd i wow men det trenger jeg ikke. Eneste problemet jeg ikke har klart å løse er å få mikrofonen til å funke. Har leita rundt på alle forum jeg har finni, ingen ting som hjalp. Noen tips? 8578451[/snapback] Ikke min sterkeste side akkurat, men siden det er ingen som har svart her foreløpig kan du fra kommandolinjen prøve: alsamixer eller alsamixergui Sjekk at alle innganger (mikrofon) er enablet osv. P.S. Du vet vel at du i kommandolinjen kan skrive als og trykke 2 ganger på Tabulator-tasten for å få opp alle kommandoer som begynner med als...?? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk:) Fant ut av det nå hadde visst ikke slått av onbard lydkortet:P så den ville bruke det. Og takk for TAB tipset:) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk:) Fant ut av det nå hadde visst ikke slått av onbard lydkortet:P så den ville bruke det. Og takk for TAB tipset:) 8578700[/snapback] Jepp, den er god. Ettersom du ble så glad for TAB-trikset, tar jeg enda ett i samme slengen. La oss si at du i tilfellet over er ute etter commandoer som har med mixer å gjøre. Skriv følgende for å få tips om kommandoer: apropos mixer Lykke til videre! Du vil ikke angre på Linux! Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Takker:) Jeg angrer ikke enda. Har reboota 2 ganger på 1 uke:P Tror nok ikke jeg noen gang kommer til å angre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå