Gå til innhold

Min N93 døde under oppdatering av software!

Anbefalte innlegg

Min nokia n93 mista connectionen til pcen midt inni oppdateringa av softwaren, noe som drepte telefonen min :( den er bare en gigant, død klump nå, og jeg lurer på hva jeg kan gjøre..? Alt var i skjønneste orden --> batteriet var fullt, telefonen var ordentlig tilkoblet pc, men fortsatt skjedde dette en stund ut i oppdateringen av softwaren. Hvilke rettigheter har jeg?

Ps: brukte nokia's egne Software Updater.

Endret av Miklysa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når telefonen er død slik er eneste løsning å ta den med til et service senter og få den fikset. (med mindre du sitter med kunnskapene og utstyret de har, og det har du jo ikke siden du spør hva du skal gjøre).

Ta den med til et service senter (eller butikken du kjøpte den i, men det tar lengre tid). Så får du snart tilbake telefonen i fungerende stand. Jeg regner også med at det ikke kommer til å koste deg noe, men gå på garantien siden du brukte NSU.

Lenke til kommentar

Eksakt det samme skjedde med min N73 også etter at jeg hadde hadtt den kun i en måneds tid. Tok den med til Zodiac, der fikk jeg beskjed om det ville ta 3-4 dager. DEt gikk 2 måneder!! og de ringte og sa at telefonen var fuktskadet og at jeg kunne betale 500 kroner eller hva det var for å få den tilbake lik som når jeg leverte... hurra!

Lenke til kommentar
Eksakt det samme skjedde med min N73 også etter at jeg hadde hadtt den kun i en måneds tid. Tok den med til Zodiac, der fikk jeg beskjed om det ville ta 3-4 dager. DEt gikk 2 måneder!! og de ringte og sa at telefonen var fuktskadet og at jeg kunne betale 500 kroner eller hva det var for å få den tilbake lik som når jeg leverte... hurra!

8554572[/snapback]

:ph34r:

Lenke til kommentar

8554572[/snapback]

Mann, du skulle kjeftet dem opp og krevd et BEVIS for det! det der har skjedd meg selv og de fleste andre jeg kjenner. De snylter jææævlig mange på den måten..

Lenke til kommentar

Eh? Hva i huleste har fuktskade med at firmware upgrade dreper telefonen?

Lurer på om OnePaal fikk med seg om at det var snakk om firmware oppdattering.

Hadde aldri godtatt det som argument når den ble innlevert pga feil oppdattering av firmware, ikke uten meget gode bevis i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...