kewell79 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ligger (nesten) alltid en .dvd og .iso fil i folderen, du må brenne .dvd filen Lenke til kommentar
balder Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ligger (nesten) alltid en .dvd og .iso fil i folderen, du må brenne .dvd filen 8569232[/snapback] Du har rett! Det ligger ei .DVD. Eg hadde automatisk gått for Iso. Godt tips Da håper eg får platene i morgen. Eg har bestil igjennom DVDink.no. 20 plater Dual Layer. Så får eg håpe at dei greier å komme med støtte for singel layer (DVD5) for hitachi'en til XBOX360 Eg har denne Lenke til kommentar
balder Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ligger (nesten) alltid en .dvd og .iso fil i folderen, du må brenne .dvd filen 8569232[/snapback] Du har rett! Det ligger ei .DVD. Eg hadde automatisk gått for Iso. Godt tips Da håper eg får platene i morgen. Eg har bestil igjennom DVDink.no. 20 plater Dual Layer. Så får eg håpe at dei greier å komme med støtte for singel layer (DVD5) for hitachi'en til XBOX360 Eg har denne 8569334[/snapback] Eg har denne DVD'en. Den med hull ved siden. Er vell Hitachi det! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Til å ha teknisk innsikt så har du utrolig mange spørsmål som du kan få enkelt svar på hvis du hadde giddet å bruke de linkene folk tipser om her i tråden. Og hvorfor denne tråden fortsatt er åpen er for meg en gåte da moderatorene på dette forumet er rimelig triggerhappy på "steng tråd" knappen når det kommer til piratprat. Lenke til kommentar
balder Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ligger (nesten) alltid en .dvd og .iso fil i folderen, du må brenne .dvd filen 8569232[/snapback] Har det noko å sei at det er PAL eller NTSC? Eg har norsk utgave av Xbox360 Lenke til kommentar
balder Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Til å ha teknisk innsikt så har du utrolig mange spørsmål som du kan få enkelt svar på hvis du hadde giddet å bruke de linkene folk tipser om her i tråden. Og hvorfor denne tråden fortsatt er åpen er for meg en gåte da moderatorene på dette forumet er rimelig triggerhappy på "steng tråd" knappen når det kommer til piratprat. 8571194[/snapback] Det står ingenting om kopiering her så vidt eg ser?? Så eg trur at det er du som må lese!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ligger (nesten) alltid en .dvd og .iso fil i folderen, du må brenne .dvd filen 8569232[/snapback] Har det noko å sei at det er PAL eller NTSC? Eg har norsk utgave av Xbox360 8589379[/snapback] Ja, da støtter den kun PAL-spill hvis det ikke er regoinfritt. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det står ingenting om kopiering her så vidt eg ser?? Så eg trur at det er du som må lese!! Når eg skal brenne eit "program" som eg har lastet ned. Kan eg brenne IMG filen igjennom Alcohol 120%? Sorry men man må være idiot hvis man ikke å skjønne hva du snakker om i nederste quote. Hvis du vil beholde tråden burde du kanskje ta slikt på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå