Gå til innhold

Eg har modet XBOX360, og korleis oppdaterer eg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjøres på eksakt samme måte som da den ble modifisert første gangen.

8548775[/snapback]

Har du ein lur plass eg kan finne oppskriften? Eller kan du gi meg den? Eg betalte ein person som bur langt vekke fra meg, men det ser ut for meg av eg må ha dual layer plater på xbox1.

Lenke til kommentar
Søk på google, det finnes massevis av oppskrifter. Uansett, hvis du ikke gjorde det sjøl første gangen, hvorfor tror du at du skal klare det selv nå? Det er akkurat samme prosedyre.

8548809[/snapback]

Eg har teknisk innsikt så eg får til det meste, men det har med tid. Det går fort mange timer for å sette seg inn i ting så da er det lettere å betale kr. 400 og få gjort det på ein halv time. Eg får sjå om eg gidder å sette meg inn i det. Har du gjort det?

Lenke til kommentar
Xbox 1 spill har fungert med single layer i relativt langt tid nå med Samsung firmware

merkelig at du fikk en så gammel firmware at den ikke taklet det

8548899[/snapback]

Trur at eg har denne Hitachi dvd'en. Er det samme programmet til denne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skulle kanskje oppdatert min også, men så er det dette med tid.. Gidder ikke å sette meg inn i det. :p

Er det forresten noen spill som ikke funker med gamle firmware's? Har ikke så mange spill, og ikke noen nye. Men har hatt litt trøbbel med backup-en av Crackdown, som er det nyeste spillet mitt.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ingen firmware til Hitachi støtter single layer Xbox 1 spill

8553199[/snapback]

Hei!

Da har eg kanskje fått den siste firmwaren da? Veit du om det kommer nokon oppdateringer som støtter singel layer i framtida til Hitachi?

Lenke til kommentar
Kommer nok. grunnen til at samsung/toshiba versjonene er hakket foran, er den enkle grunn at Commodore4eva (han som mekker FWene) har den utgaven.

8558688[/snapback]

Når eg skal brenne eit "program" som eg har lastet ned. Kan eg brenne IMG filen igjennom Alcohol 120%?

No har eg ein BENQ DW1640 og dette er ein Dual Layer brenner. Går det bra og lese dette på Hitachi dvd'en på Xbox360?

Lenke til kommentar
Ok, da lastereg ned IMGBURN.

Denne brenner eg ha,r vil den brenne bra nok til at min Xbox360 skal kunne lese den?

8567454[/snapback]

Brenn i vei :thumbup:

bare husk å bruke .dvd når du skal brenne

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Ok, da lastereg ned IMGBURN.

Denne brenner eg ha,r vil den brenne bra nok til at min Xbox360 skal kunne lese den?

8567454[/snapback]

Brenn i vei :thumbup:

bare husk å bruke .dvd når du skal brenne

8567485[/snapback]

Kva meiner du med at eg skal bruke ".dvd"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...