Gå til innhold

Winrace - hurrycane


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på Winrace (winrace 12, den det egentlig bare er plass til 1 person i) og hurrycane?

 

Går det ann å få plass til 2 i winracebåten? Og hvor mye mindre er winrace enn hurrycane inni?:)

 

Winrace er mye billigere. er det en grunn til det?

 

Har hørt noe om at winrace velter lettere enn hurrycane, er dette sant?

 

Går det ann å dra vannski eller ring etter disse båtene?:)

 

Takker for alle serriøse svar :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Endret av offside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge velter vel ganske lett, og det skal ikke mye sjø til før du får deg en saftig dæsj sjøvann i trynet. I de fleste winrace tror jeg det bare er 1 formstøpt sete for en person (rett på meg hvis jeg tar feil), og de er vel strengt tatt konkurransebåter som kjøres kun når det er så-og-si stille vann. Skal du ha speedbåt, se på Cyber 370. Tror i hvertfall den er litt stødigere enn Hurricane/Winrace.

Lenke til kommentar

Winrace 12=to seter

Winrace 13=ett formstøpt sete, dette er en racebåt.

Hurricane 12=to seter, "orginalen" til cyber.

Cyber 370=to seter, dyrere og tyngre en alle her, samme skrog som Hurricane 370.

 

Tror du blander Winrace 12 og 13 her, Winrace 12 er dyrere en hurricanen ihvertfall..

Og cyber 370 er ikke stødigere, bare kjedeligere og dyrere :p

 

I en Winrace 13 kan du bare ha en kar inni..

Endret av Golito
Lenke til kommentar
*snip*

 

Og hurricane 370 er bare 12 fot :p

 

Må ikke finne på å kjøpe løpsutgaven av Winrace, di er faen meg ustabile og drit å kjøre i vind og bølger.

Hurricane 370 er en stabil båt som ligger godt i vannet og er konge å leke seg med, klarer du å velte den er du god!

Å det har ikke JEG klart en gang, og jeg har kjørt i bølger på 3-4 meter å hoppa, knust bunnen på en og kjørt rett gjennom en bølge.

Tja, båten er i live enda, med lappet bunn og solgt.. Faen meg konge båt, men drit med bare 2 sitte plasser :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klarer du å velte en Hurrycane er du god! Det er bokstavlig talt umulig. Hvis du skal ha med deg folk, er ingen av de båtene riktig. Hvis du bare skal ha fart, er Winrace helt grei, men vil du ha fart, spenning og en kompis med på tur, er Hurrycane riktig båt ;)

Har en Hurrycane selv. Husker ikke om det er 350, 360 eller 370.. finnes 350 eller 360? :p

Det er ihvertfall en veldig god båt! Har en yamaha 25 på, og med meg går den nesten 37 knop. (Vet ikke helt om motoren er trimmet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...