Isbilen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg skal lage en skapning med så stor og kompleks hjerne at den etterhvert transcenderer hele spillmotoren og blir allmektig. Så skal jeg ta den online og forvandle alle skapningene deres til spygrønne amøber. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 8553708[/snapback] Og hvordan har du tenkt å få den der til å overleve evolusjonen? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette må være spillet jeg har ventet mest på! Har så store forventninger til dette spillet, at jeg vet jeg kommer til å bli skuffet, uansett hvor bra det er Jeg har tenkt å lage en slags apelignende ting, med pigger<-spontan funnet på for å være on-topic i denne tråden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og hvordan har du tenkt å få den der til å overleve evolusjonen? Hvem har sagt man skal få den der til og overleve? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Når tid kommer spillet forresten og hvilke plattformer? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Når tid kommer spillet forresten og hvilke plattformer? 8554731[/snapback] Q3. PS3, Xbox 360, PC. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Alien tenkte jeg. Eller en predator lignende sak. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mener det skulle komme i september om jeg ikke tar mye feil Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 8553708[/snapback] http://www.llbbl.com/data/RPG-motivational/target4.html Karisma - ja. Intelligens - vel... Kunne vært likevel interessant å lage en modell av godeste George og se hvordan det går i Spore.. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Det komme 27 september har jeg lest...... Det er uendlige med planeter, for når en ny familie alger "save" kommer det en nå planet. Så du rekker ikke å besøke alle planetene på spillet før du dør... :!: Har lest en del, så kan litt mye om det....Send meg en pm eller skriv her så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 dæææsken, dette SKAL jeg ha! hvis det finnes noen som finner dette 'teit', skulle de hatt rundjuling! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det komme 27 september har jeg lest......Det er uendlige med planeter, for når en ny familie alger "save" kommer det en nå planet. Så du rekker ikke å besøke alle planetene på spillet før du dør... :!: Har lest en del, så kan litt mye om det....Send meg en pm eller skriv her så skal jeg hjelpe deg 8558508[/snapback] Systemkrav? Lenke til kommentar
andir Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Spore krever visstnok litt mindre enn The Sims 2, i følge utviklerne. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dyrene mine skal se ut akkurat som meg og ha de samme egenskapene som meg. Så får vi se hvordan det går med meg de kommende millioner årene. Vil jo gjerne vite om jeg har potensialer til å bli evolusjonens største mesterverk. Eller eventuelt et evolusjonsmessig feilgrep som aldri var ment å eksistere. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det komme 27 september har jeg lest......Det er uendlige med planeter, for når en ny familie alger "save" kommer det en nå planet. Så du rekker ikke å besøke alle planetene på spillet før du dør... :!: Har lest en del, så kan litt mye om det....Send meg en pm eller skriv her så skal jeg hjelpe deg 8558508[/snapback] Systemkrav? 8561166[/snapback] Jeg har ikke fått så mye info om dette, men skal nok ikke ta så mye... Det er mange filmer på www.youtube.com Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Les her Dere kan bare drømme vidre om hvordan figuren deres skal se ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå