Gå til innhold

Hvordan skal dyrene dine se ut på spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan = Hvordan skal ditt dyr se ut, lage selv.

Hvilket = Hvilket dyr skal du ha, velge fra en liste.

Burde kanskje skrevet "Hvordan skal" ja, men det blir flisespikkeri ettersom de fleste som svarer her vet hva Spore er og hvordan det fungerer.

8549827[/snapback]

Stemmer - jeg vet at jeg pirker mye :w00t:

8549833[/snapback]

Hvilke dyr skal du ha?

Hvordan skal dine dyr se ut?

Men ikke:

Hvordan dyr skal du ha?

Lenke til kommentar

Tror min skal være vennelig fyr, men jeg lurer på en ting, når kommer spore ut og hvor mange planeter kan man være på??

Uendelige planeter du kan styre??, kommer plantene til og leve real time hvis man er på en annen planet blir de andre sivilasjonene bedre og bedre, de bygger osv.?

Lenke til kommentar

Hvor mye kommer spillet til å koste? Må bare ha dette spillet :D

Kontrolere egen planet med livsformer er tingen! Utrolig bra konsept.

Noe å spille imens jeg venter på Warhammer Online :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Virker vanvittig spennende og skremmende ambisiøst.

Noen som vet når de regner med å lansere det?

8552435[/snapback]

Q3 er bestemt. Har hørt noe om at han Will Writh sier at det vil komme i september.

Lenke til kommentar

Dyra mine skal vere fullstendig kuleforma, med ein diameter på om lag ein meter. Dei skal i hovudsak bestå av rein, kvit ull. Den einaste delen av overflatene deira som ikkje er ull, er eitt stort auge, om lag 30 cm breitt, Dei livnærar seg ved å teleportere plantar rett inn i kroppane sine med tankekraft.

Angåande språkdiskusjonen: "Korleis skal dyra dine vere?" er mykje betre enn "Korleis dyr skal du ha?".

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Det er mye mer imponerende når du ser video av Will Wright som forteller om det selv, så derfor gir jeg deg linken til den første videopresentasjonen av Spore:

Will Wright's Spore Presentation, GDC 2005

On-topic: Jeg har en viss anelse om hvordan min første skapning skal se ut. Skal lage en skisse av det når jeg får tid.

8551362[/snapback]

Kan også anbefale

- også kjent som den delen av Spore-presentasjonen der Robin Williams demonstrerer hvordan han lager et.. dyr! i Spore. Det er til å knekke sammen av latter av, og anbefales på det varmeste. :)
Lenke til kommentar
Kan også anbefale
- også kjent som den delen av Spore-presentasjonen der Robin Williams demonstrerer hvordan han lager et.. dyr! i Spore. Det er til å knekke sammen av latter av, og anbefales på det varmeste. :)

Ahahahahh! Noe så latterlig bra ! :dribble:

Lo så jeg grein noen steder i den videoen!

Lenke til kommentar
Kan også anbefale

Ahahahahh! Noe så latterlig bra ! :dribble:

Lo så jeg grein noen steder i den videoen!

8552946[/snapback]

Fantastisk bra! De kunne ikke fått bedre reklame.

Lenke til kommentar

dette spillet skal kjøpes på release! :!: har ventet veldig lenge på dette spillet, og det kommer til og bli supert spill :thumbup:

jeg kommer nok til og lage min gode gamle Freaky jeg har tegnet :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-69980-1178488790_thumb.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...