Gå til innhold

Hvordan skal dyrene dine se ut på spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint for deg ;)

Det heter ikke hvordan, men hvilket.

8548782[/snapback]

nei du, det heter nok hvordan. om du hadde kjent til spelet så hadde du visst det.

on-topic:

har ikkje bestemt meg om eg skal gå i anskaffelse av spelet enda.. men om så så blir det nok nokre heilt absurde dyr :thumbup:

Lenke til kommentar

Whatever dude, jeg holder fremdeles en knapp på "hvilket dyr ...", da dette høres ut som korrekt norsk i mine ører. Hvis spillet tilsier noe annet ... gode greier det.

Jeg trekker meg fra denne diskusjonen, sett at jeg aldri har vært borti overnevnte spill før.

Lenke til kommentar
Whatever dude, jeg holder fremdeles en knapp på "hvilket dyr ...", da dette høres ut som korrekt norsk i mine ører. Hvis spillet tilsier noe annet ... gode greier det.

Jeg trekker meg fra denne diskusjonen, sett at jeg aldri har vært borti overnevnte spill før.

8549188[/snapback]

Tror det faktisk blir "hvordan" i dette spillet, pga du lager dyrene de selv, og velger ikke mellom dyr.

Lenke til kommentar

Må nesten bruke carebearen som de viste i den første filmen:p lage han en skikkelig ond kjøtteter hadde bare eid:p

Noe som plager meg er at de har tona ned grafikken til Sims 2 nivå slik at de kan selge spillet til flere folk... icon2.gif

Synes det er bra, slipper og bytte ut dataen:p

Endret av Gravemaskin
Lenke til kommentar
Synes det er bra, slipper og bytte ut dataen:p

Joda, men selv om Max Settings hadde krevd bra Hardware kunne de jo fremdeles sørget for at det var på "sims nivå" med medium settings?

Nå er det jo ikke noe "bonus" og ha god Hardware.

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke noe "bonus" og ha god Hardware.

*peker og ler ondt*

men seriøst er litt enig, sku kunne variert mellom sims2 grafikk, oblivion grafikk og Assassins Creed grafikk, hadde dere med high end fått kost dere.

Endret av Gravemaskin
Lenke til kommentar

Det første dyret mitt skal se slik ut:

( ikke le, det var en raaaask!! Gimp sketch :D )

post-97860-1178466561_thumb.jpg

Det kommer vel ikke særlig godt ut på bildet, men dyret skal ha bustete pels over hele hodet/kroppen. Noen her som har sett "Critters"? hehe ;)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

8549188[/snapback]

Tror det faktisk blir "hvordan" i dette spillet, pga du lager dyrene de selv, og velger ikke mellom dyr.

8549202[/snapback]

Skjønner fremdeles ikke hvordan det faktum at man "lager dyrene selv" avgjør forholdet mellom hvilket og hvordan i denne sammenhengen :)

Hadde man sagt noa ala "Hvordan skal dyret ditt se ut ...", er det imidlertid naturlig at man tar i bruk hvordan istedenfor hvilket.

Lenke til kommentar

Hvordan = Hvordan skal ditt dyr se ut, lage selv.

Hvilket = Hvilket dyr skal du ha, velge fra en liste.

Burde kanskje skrevet "Hvordan skal" ja, men det blir flisespikkeri ettersom de fleste som svarer her vet hva Spore er og hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Hvordan = Hvordan skal ditt dyr se ut, lage selv.

Hvilket = Hvilket dyr skal du ha, velge fra en liste.

Burde kanskje skrevet "Hvordan skal" ja, men det blir flisespikkeri ettersom de fleste som svarer her vet hva Spore er og hvordan det fungerer.

8549827[/snapback]

Stemmer - jeg vet at jeg pirker mye :w00t:

Lenke til kommentar
Nå står det faktisk "Hvordan skal dyrene dine se ut..." på overskriften til denne tråden da ;)

Og man trenger heller ikke å rette andres grammatikk her inne. Det er liksom ikke verdens undergang.

8549834[/snapback]

Det er det heller ingen som har gitt uttrykk for (at det er verdens undergang, mener jeg).

I det hele tatt, det som startet med en liten bemerkning fra min side har nå resultert i en lang diskusjon som har tatt over hele denne tråden - kanskje vi skal legge dette fra oss nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...