PoleCat Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Fikk ny bærbar PC til jul. Jeg ønsker å overføre en del av min musikk over på den bærbare fra den stasjonære. Hvordan kan jeg gjøre dette (koble pcene sammen). Vil nødig brenne all musikken over på cd, for så å legge den over. Det må da finnes en annen metode... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har du noen gang hørt om N-E-T-T-V-E-R-K ? Ellers så finnes det sikkert Nullmodemkabel for seriell og parallell porten og USB Mange metoder, men nettverk er helt klart kjappest og best !! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 enklest er om begge maskiner har TP kontakt (nettverks kort) da trenger du bare en kryssa kabel og kjør i vei Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 FireWire er også fint. Jeg har ligget på ca 100 MBit effektivt mellom bærbar og stasjonær, og det er mer enn hva du får med vanlig LAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå