Gå til innhold

Triks for å få gratis pils

Anbefalte innlegg

Dette kan umulig funke i praksis, i hvert fall ikke i mange av tilfellene.

8549585[/snapback]

What he said.

8550490[/snapback]

Tullepreik, dette er nødt til å fungere bra. Man trenger ikke engang å være på utested for å bruke dette trikset. Det er bare fordi en kanskje trenger litt alkohol i kroppen for å være så direkte mot ukjente.

Dette trikset kan selvsagt også brukes i andre tilfeller, som f.eks kantinen på skolen eller jobben. I slike situasjoner kan man f.eks forandre "kan jeg få et kyss" til "kan jeg få en klem", eller lignende. Når de så svarer "nei", så bare fortsetter du med "neivel.. kan jeg få kakao/yoghurt?" før du takker pent og går. Eller på bokhandleren "neivel.. kan jeg få Dan Brown?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tullepreik, dette er nødt til å fungere bra. Man trenger ikke engang å være på utested for å bruke dette trikset. Det er bare fordi en kanskje trenger litt alkohol i kroppen for å være så direkte mot ukjente.

Dette trikset kan selvsagt også brukes i andre tilfeller, som f.eks kantinen på skolen eller jobben. I slike situasjoner kan man f.eks forandre "kan jeg få et kyss" til "kan jeg få en klem", eller lignende. Når de så svarer "nei", så bare fortsetter du med "neivel.. kan jeg få kakao/yoghurt?" før du takker pent og går. Eller på bokhandleren "neivel.. kan jeg få Dan Brown?"

8551183[/snapback]

nei og nei, seriøst?? skal man virkelig gå inn for å snylte slik? til og med i edru tilstand? nei, fy f... DET er frekt det!! uhøflig rett og slett... er vel få oppegående mennesker som lar seg lure slik..latterlig oppførsel! :nei::thumbdown:

Lenke til kommentar

Dårlig triks. Da er det bedre å bare spør rett ut, eventuelt gå i kjøleskapet på festen og forsyne seg. Det ligger på samme nivå.

Om gutten er veldig heit og jenta er veldig full kan det sikkert funke. Men jeg tror det er nesten høyere sjangse for å få seg øl om du gosnakker litt med henne først, for så spørre.

Lenke til kommentar
EEEH, kjenn ingen plassa at æ får dårlig samvitighet før at æ har snylta et par gana. Har asso gitt vækk så mye øl,røyk å dritt t alle mulige slags kvinnfolk opp gjennom tia at d sku ikke vært lovlig.. Jeg kunne godt forståt det om man snyltet hver gang. Men en gnag i ny og ne, for alt folk har snyltet på deg, nei. Ingen dårlig samvitighet her nei...

8550652[/snapback]

jaja, du skrev jo selv "det har funka en gang, så hvorfor ikke fler?" fikk bare inntrykk av at dette var noe man burdte satse på liksom.. men uansett så mener jeg at snylting er en dårlig egenskap.. har man ikke råd til det selv, ja da får man bare holde seg unna og ikke vri ut penger av en stakkars jente fordi hun blir "sjarmert" av deg eller føler seg presset.. :nei:

8550706[/snapback]

Hmm, jeg utrykkte meg kanksje litt dårlig, skal innrømme det. Men det jeg egentlig mente var at hvist det funker for meg på en fest ? Så burde det jo funke på andre på andre fester ?

De stakkars jentene du snakker om, er jeg sikker på snylter endel selv. Uansett om du tror meg eller ikke, slik er livet for oss under 18. En helg snylteboksa, en helg spanderbokse.. Selv om jeg bruker spanderboksa en hel del ganger oftere en snylteboksa

Lenke til kommentar

Mye skepsis her, men kun "dette kan umulig funke", ikke "jeg har prøvd dette gjentatte ganger uten suksess". Jeg er villig til å teste ut neste gang jeg er i en slik situasjon. Sannsynligvis lettere på fest, hvor folk flest har drikke innkjøpt (til 15-20kr flasken) framfor byen, hvor han/hun må bestille en øl til 56kr.

Lenke til kommentar

joa, kan vel være greit å bomme drikke av noen hvis man er i nød, men ikke å gå ut med intensjoner om å bomme eller lure en jente/gutt.. det syns jeg er ufordragelig frekt.. særlig hvis man faktisk har råd eller penger selv til å kjøpe! finnes vel noen sånne der ute og :nei:

Lenke til kommentar

Uff, den kjøpe deg en drink funker dårlig..

Kom på en artig en på jobb, vet ikke om den finnes ute på markedet, men jeg kom nå uansett på den

"Jeg er en sjørøver, vil du være min skatt ? "

Skal være litt ontopic og si at det ikke er galt i og snylte litt, alle snylter en gang i blandt, særlig blandt oss mindreårige, sånn er bare markedet, og penger har vi ikke drøss av med heller.. Og synes synd på alle små pikene som blir rundlurt med pils synes jeg heller ikke synd på, er ganske sikker på at i væfall denne byen har 90% av alle jenter på fest snyltet en eller flere ganger...

Lenke til kommentar

Funker det så for all del benytt deg av det mann... Gud veit det finnes nok av eksempler på jenter som trikser til seg øl på motsatt vis.

Det drøyeste jeg har hørt var ei som sa "Jeg viser deg puppene mine hvis jeg får en øl".

...

Dog, når sant skal sies... Mann som jeg er, gikk jeg derfra èn pils fattigere og et minne rikere. :!:

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke over et (næsty) tricks som kan brukes på utesteder hvis du ønsker gratis pils.

Først går du bort til kvinnen og spør om du kan få et kyss.

Sannsynligvis blir kvinnen en smule forbløffet og svarer nei. (hvis hun svarer ja må du finne en annen)

Derretter spør du om du kan få en pils. Da svarer kvinnen sannsynligvis ja. Ikke fordi hun nødvendigvis har spesielt lyst til å kjøpe pils til deg, men fordi hun vil føle et slags press til å svare ja denne gangen siden hun avslo ditt første forslag. Dette er enkel psykologi.

Når du får pilsen takker du pent og tar adjø, før du vender tilbake til bekjente eller dans.

Dette trickset vil fungere på brorparten av kvinnene i landet, men bør ikke brukes på samme person mer enn èn gang.

8548542[/snapback]

Har du testet dette selv?

Lenke til kommentar

Minner om at me vil unngå bruk av dialekt på forumet. Hald dykk til bokmål eller nynorsk. Dette for at flest mogleg skal kunne ha nytte og glede av forumet samt at det blir lettare å lese for oss alle. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...