fireofawakening Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg kom til å tenke over et (næsty) tricks som kan brukes på utesteder hvis du ønsker gratis pils. Først går du bort til kvinnen og spør om du kan få et kyss. Sannsynligvis blir kvinnen en smule forbløffet og svarer nei. (hvis hun svarer ja må du finne en annen) Derretter spør du om du kan få en pils. Da svarer kvinnen sannsynligvis ja. Ikke fordi hun nødvendigvis har spesielt lyst til å kjøpe pils til deg, men fordi hun vil føle et slags press til å svare ja denne gangen siden hun avslo ditt første forslag. Dette er enkel psykologi. Når du får pilsen takker du pent og tar adjø, før du vender tilbake til bekjente eller dans. Dette trickset vil fungere på brorparten av kvinnene i landet, men bør ikke brukes på samme person mer enn èn gang. Endret 9. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Må si dette høres heller tvilsomt ut i praksis. Like logisk psykoligi ville være at hun umiddelbart setter deg i bås som en hun ikke vil ha noe med å gjøre. I så fall har du bare fått en person til å mislike deg, og du får i uansett ingenting. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Her er et gratis pils tricks for jenter: si at han får et kyss om du får en pils. Funker å brorparten av menn i landet, men bør ikke brukes på samme person mer enn èn gang. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 He he.. Dette kan da umulig funke. Hadde noen kommet sånn til meg så hadde jeg bare ledd. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hahaha, jeg også... jenter er ikke så lettlurte om mange gutter tror da.. hadde bare ledd av han og sett dumt på han til han ble flau Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dummeste jeg har hørt. Det der er det en liten sannsynlighet for at vil skje. Man har større sjanse til å få seg noe hvis man spør 30 jenter : Skal vi knulle? Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 hahaha, jeg også... jenter er ikke så lettlurte om mange gutter tror da.. hadde bare ledd av han og sett dumt på han til han ble flau 8548677[/snapback] Det hadde du kanskje, men det blir isåfall -etter- at du har kjøpt pils til han. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hahaha, jeg også... jenter er ikke så lettlurte om mange gutter tror da.. hadde bare ledd av han og sett dumt på han til han ble flau 8548677[/snapback] Det hadde du kanskje, men det blir isåfall -etter- at du har kjøpt pils til han. 8548728[/snapback] hahahaha, aldri i verden Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dere kan si hva dere vil, men dette fungerer faktisk. Var på en fest for 2 helger siden, så hadde jeg null drikke og ville bli møkksjitings.. Så gikk jeg bort til helt tilfeldige jenter, og spurte om et kyss/knull. Det ble mye latter, og endel nei, ja og faktisk. Unansett, til dem som sa nei, så spurte jeg om jeg heller kunne få en pils i trøstegave, og det fikk jeg 7-80% av tilfellene.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dere kan si hva dere vil, men dette fungerer faktisk. Var på en fest for 2 helger siden, så hadde jeg null drikke og ville bli møkksjitings.. Så gikk jeg bort til helt tilfeldige jenter, og spurte om et kyss/knull. Det ble mye latter, og endel nei, ja og faktisk. Unansett, til dem som sa nei, så spurte jeg om jeg heller kunne få en pils i trøstegave, og det fikk jeg 7-80% av tilfellene.. 8548923[/snapback] ja, man må vel kanskje ty til slike frekke utnyttelses metoder når man ikke er gammel nok til å kjøpe selv.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Dette kan umulig funke i praksis, i hvert fall ikke i mange av tilfellene. Endret 6. mai 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dere kan si hva dere vil, men dette fungerer faktisk. Var på en fest for 2 helger siden, så hadde jeg null drikke og ville bli møkksjitings.. Så gikk jeg bort til helt tilfeldige jenter, og spurte om et kyss/knull. Det ble mye latter, og endel nei, ja og faktisk. Unansett, til dem som sa nei, så spurte jeg om jeg heller kunne få en pils i trøstegave, og det fikk jeg 7-80% av tilfellene.. 8548923[/snapback] ja, man må vel kanskje ty til slike frekke utnyttelses metoder når man ikke er gammel nok til å kjøpe selv.. 8549008[/snapback] Vil ikke akuratt si at det er så vannskelig og få tak i drikke at det gjør noe.. problemet lå heller i at "HEI, vi drar på fæst istedenfør å sett hær å møkkjed oss, ehh vent, butikken har stængt ølsalget" Om jeg bare har hatt en god porsjon flax eller ikke, kan vel tenkes også. Men det har fungert en gang, så hvorfor ikke flere ? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Vil ikke akuratt si at det er så vannskelig og få tak i drikke at det gjør noe..problemet lå heller i at "HEI, vi drar på fæst istedenfør å sett hær å møkkjed oss, ehh vent, butikken har stængt ølsalget" Om jeg bare har hatt en god porsjon flax eller ikke, kan vel tenkes også. Men det har fungert en gang, så hvorfor ikke flere ? 8550220[/snapback] nåja, uansett så er det frekt og sleipt å ha slike intensjoner før man går bort til jenta.. ikke en god egenskap å "svindle" til seg gratis ting på bekostning av andre da,, snylting på andres godhet er ikke bra... Endret 6. mai 2007 av Melisma Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette kan umulig funke i praksis, i hvert fall ikke i mange av tilfellene.8549585[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dere kan si hva dere vil, men dette fungerer faktisk. Var på en fest for 2 helger siden, så hadde jeg null drikke og ville bli møkksjitings.. Så gikk jeg bort til helt tilfeldige jenter, og spurte om et kyss/knull. Det ble mye latter, og endel nei, ja og faktisk. Unansett, til dem som sa nei, så spurte jeg om jeg heller kunne få en pils i trøstegave, og det fikk jeg 7-80% av tilfellene.. 8548923[/snapback] Jeg tror også at "7-80%" av gangene er mest realistisk enn "de fleste gangene"... Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vil ikke akuratt si at det er så vannskelig og få tak i drikke at det gjør noe..problemet lå heller i at "HEI, vi drar på fæst istedenfør å sett hær å møkkjed oss, ehh vent, butikken har stængt ølsalget" Om jeg bare har hatt en god porsjon flax eller ikke, kan vel tenkes også. Men det har fungert en gang, så hvorfor ikke flere ? 8550220[/snapback] nåja, uansett så er det frekt og sleipt å ha slike intensjoner før man går bort til jenta.. ikke en god egenskap å "svindle" til seg gratis ting på bekostning av andre da,, snylting på andres godhet er ikke bra... 8550478[/snapback] EEEH, kjenn ingen plassa at æ får dårlig samvitighet før at æ har snylta et par gana. Har asso gitt vækk så mye øl,røyk å dritt t alle mulige slags kvinnfolk opp gjennom tia at d sku ikke vært lovlig.. Jeg kunne godt forståt det om man snyltet hver gang. Men en gnag i ny og ne, for alt folk har snyltet på deg, nei. Ingen dårlig samvitighet her nei... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sinnsykt frekt det der. Jeg ville skjemtes av å gjøre sånt. Å lure noen for ei pils er dumt, men å lure ei jente for pils er faen ta meg ikke mye gentleman. hahahahahahahaha, men den var litt moro da Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 EEEH, kjenn ingen plassa at æ får dårlig samvitighet før at æ har snylta et par gana. Har asso gitt vækk så mye øl,røyk å dritt t alle mulige slags kvinnfolk opp gjennom tia at d sku ikke vært lovlig.. Jeg kunne godt forståt det om man snyltet hver gang. Men en gnag i ny og ne, for alt folk har snyltet på deg, nei. Ingen dårlig samvitighet her nei... 8550652[/snapback] jaja, du skrev jo selv "det har funka en gang, så hvorfor ikke fler?" fikk bare inntrykk av at dette var noe man burdte satse på liksom.. men uansett så mener jeg at snylting er en dårlig egenskap.. har man ikke råd til det selv, ja da får man bare holde seg unna og ikke vri ut penger av en stakkars jente fordi hun blir "sjarmert" av deg eller føler seg presset.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hæ hva?! er det mulig å få et kvinnemenneske til å spandere øl på en mann som meg, sånn helt tilfeldig. er dette et resultat av ny forskning. tror jeg ikke på i det hele tatt. nei alvorlig.. det trikset der hadde ikke jeg satsa på Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette funker noen ganger. Jeg har sett en kamerat av meg gjøre noe lignende en del ganger. Det er ikke uten grunn at han fikk navnet sylter på russelua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå