toff-toff Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 noen som vet om Norton Internet Security 2007 er noe bra? får det gratis av telenor, så vurderer om jeg skal innstalere eller ikke... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det fungerer greit. Symantec (Norton) er det største selskapet innen datasikkerhet, så de kan sine saker. Selv om det er en del som ikke er fornøyd, så er det verdt en skjekk. 2007 versjonene av Norton er et veldig godt alternativ, og tatt seg opp etter de forrige versjonene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei. Norton Internet Security 2007 er veldig bra. Samme med Norton 360 også. Begge to kan man kjøre på Windows Vista forresten. NIS 2007 kjører jeg selv med Windows XP på laptopen min. Og det fungerer forsåvidt bra. Nå har jeg ikke prøvd den sikkelig på laptopen enda, da den ikke står på nett til vanlig, men den fungerer bra allikevel. Eneste som nå er litt dumt er at jeg hverken kan kjøre NIS 2007 eller Norton 360 på Windows 2000 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har ADSL fra Telnor så jeg lastet ned Norton for å prøve den da jeg la inn Vista på den bærbare, og den ser bra ut. Eller det var helst slik at den la seg inn i 60 dagers versjon sammen med annen programvare fra HP da jeg oppgraderte til Vista. Prøvde Norton for noen år siden, og da likte jeg den dårlig. 2007 versjonen var mye bedre så jeg fjernet prøveversjonen og la inn Telenor/online utgaven. Den inneholder også brannmur og annet for å sikre maskinen. Jeg merker ikke stort til at den er der, og det er jo slik det skal være. På mine andre PC'er bruker jeg AVG sammen med Windows brannmur og Windows Defender, og det funker bra nok til mitt bruk det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå