Andreas_Kn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har sett litt på denne tven: Samsung LE-32R32 Vurderer sterkt å kjøpe denne, men hadde vært ålreit å fått vite hva som er bra og hva som er "dårlig" med denne TVen. Om det er noen som har peiling på dette, så tar jeg i mot alle svar med stor takk. Og om det er noen som vet om eventuelle andre TVer i ca samme prisklasse, så er det bare å komme med forslag! Mvh. Andreas Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg anbefaler deg å se Ukens Tilbud på komplett.no Der selger de LE-32R71, som er en mye bedre modell, til samme pris denne uken. Slå til iløpet av kvelden. Nyere panel med mye bedre kontrast. Dette kommer klart frem. Jeg har sett de ved siden av hverandre. Bildet på 32 blir grått/kaldt og trist i forhold til 71. *Edit: direktelink http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319637&cks=WYO Endret 6. mai 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Redigerte inn link. Endret 6. mai 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå