HondaOlav Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har nettopp satt på fulltrim; sylinder, gasser, potte, innsug, POWERFILTER Mopeden går i MAX 5 km/t med powerfilter, sykkelen går også ganske ugjevnt.. Når jeg tar av filteret, går mopeden så det suser (jeg har sjekket at powerfilteret er 100% rent og at det kommer luft igjennom det) Er det noen som kan legge ut en forklaring på dette? noen som har erfaring med MT5 kanskje? Endret 8. mai 2007 av HondaOlav Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 sjekka hvor mye luft han får iforhold til bensin på forgassern? Lenke til kommentar
Loled Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser ut som den får for mye luft, åsså får den for lite eller for mye bensin. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 sjekka hvor mye luft han får iforhold til bensin på forgassern? 8557497[/snapback] Har ikke sjekket dette nei, men jeg har justrert litt på tomgangsskruen for at sykkelen skal gå fint på tomgang. Er det den samme skruen som må justeres på for å justere luftinntaket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå