TheOats Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Holder på å se Naruto nå og lurer på om filmene (har 2) finner sted etter 9ende sesong eller en plass i midten? (har ikke sett dem enda) Lurer også på hvor mye Naruto som har kommet, er det mer en 9 sesonger? Kanskje bare jeg som er treg men hvorfor er "The Third Hokage" den tredje når det allerede har vert en fjerde? Endret 8. mai 2007 av TheOats Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fordi den fjerde ble utnevnt etter den tredje og dødde! Filmene og alle episodene fra 135 til og med 215 kan du bare hopper over, og begynne på det som kommer etter sesong 9, Naruto Shippuuden. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Fordi den fjerde ble utnevnt etter den tredje og dødde!Filmene og alle episodene fra 135 til og med 215 kan du bare hopper over, og begynne på det som kommer etter sesong 9, Naruto Shippuuden. 8548722[/snapback] Jeg spurte ikke om hva du mener om serien eller noe slik! Når kommer Naruto Shippuuden? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 -.- tror ikke helt du skjønte alt fra episode 135 til og med 220 er fillers, som er fullstendig urelatert til storyen. SHippuuden blir sent på tv akkurat nå i japan og er kommet til episode 12. Ja sa ingen meninger! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 -.- tror ikke helt du skjøntealt fra episode 135 til og med 220 er fillers, som er fullstendig urelatert til storyen. SHippuuden blir sent på tv akkurat nå i japan og er kommet til episode 12. Ja sa ingen meninger! 8549380[/snapback] K. Hvor mange episoder/sesonger skal det komme? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Mangaen er ikke ferdig så ingen vet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Mangaen er ikke ferdig så ingen vet. 8552177[/snapback] Er en manga like lang som en episode på tv? I så fall hvor mange nummer har kommet? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Manga er tegneseriebøker.. hvor mange sider/kapittel en episode av anime dekker varierer sterkt, og kan være alt fra en halv bok til en side. For the record, går shippuden såppass sakte nå at hver episode dekker kun et fåtall sider. Det har kommet 15 naruto-volum så vidt jeg vet, eller 352 kapittel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) En anime-episode består av 2-3 manga-kapittel tror jeg. Men nå for tiden så drar de det voldsomt ut har jeg hørt. Har ikke sett noe anime av Naruto i det siste, så vet ikke hvordan det er. Mangaen er på 353. edit: litt for sen :--< Endret 7. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nei, en episode består i gjennomsnitt av omtrent 1.7-2 kapittel. Altså litt i underkant av 2. Fordi det er med bare et par unntak 9 kapittel hver bok og framtil shippuuden en fin balanse med akkurat 5 episoder per volum. og mangaen er på 352 pga golden week Endret 7. mai 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Okei. Har aldri sett etter hvor mange kapittel det er per episode. Men hvor mange er det i Bleach da? Får se etter nå jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nja, å si at alle episodene fra 135 til 220 er fillers blir litt feil synes jeg. 216-220 synes nå jeg har med historien å gjøre, ettersom det er en slags intro til Shippuuden. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) okei, slutten av 220 er delvis på story. Hele gaara oppdraget er filler. spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men bare fra der Neji forteller Hinata at Naruto skal dra. Bare så du veit det bestemte ino seg aldri for å bli medical ninja i mangaen. Endret 7. mai 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Huh, det viste jeg ikke. Takk for infoen =) Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet ihvertfall at Naruto the Movie 3 er ute nå =) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Yay, kan virkelig ikke vente med å se den siste Narutofilmen, er såå spent. Måte på hvor Narutofrik en skal være.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er altfor mange av de der ute ser det veldig godt på mangaer f.eks... hver gang det kommer ut et nytt chapter så er det alltid kanskje en eller to oversettelser på hver manga med untak av Naruto som har 8 oversettelser og 10 forskjellige internasjonale oversettelser og 10 scans >< de neglisjer så mange gode serier Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet ihvertfall at Naruto the Movie 3 er ute nå =) 8566068[/snapback] Den var seriøst skikkelig dårlig. Det er som en halvannen times lang filler-episode :< Ubrukelig story, dårlig designa "bi-roller"(sånn som prinsen f.eks) Og alle er så utrolig ulike seg selv i filmene i forhold til serien.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Tror det holder nå... Har fått svar på det jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå