zZzZz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ryker garantien på CPU'en om man bare klokker en MHz, eller tilogmed om man klokker den nedover? Eller er det bare ved fysiske skader at garantien går dukken? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Problem: Hvordan bevise at en CPU er gått dukken pga. OC. Hvis den ikke er helt svidd, da... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Spurte på komplett om akkuratt d. De sa at hvis CPUen ikke var svidd hadde du garanti. Er den svidd tror jeg de skjønner det liksom! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Garantien ryker hvist produktet er ødelakt og det lukter svidd (lukt kommer før fysisk skade) ikke alle GPU'er tåler at det blir klokket ned heller (hva er vitsen egentlig?). det står i manualen, at all overclocking skjer på eget ansvar, DVS at selv om produsenten har lakt med overklokkings utstyr, så dekker de ikke event skade på kortet. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 men hvis man overklokker ``safe`` vil jeg regne med at de fleste lar dette gå på garanti. Siden de aldri kan bevise at cpu'en har tatt kvelden p.g.a overklokking. Jeg selv holder meg under 1.7 volt på mine p4'er. Hvis disse skulle ta kvelden, kan jeg med god samvittighet få nye på garantien. Intel har med vilje satt ned disse cpu'ene. De fleste cpu'ene fra Intel lar seg enkelt overklokke med par hunde mhz uten problemer. Så jeg ser ikke noen problem at vi forbrukere utnytter det til vår fordel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå