Garegaupa Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Eg har no prøvd å få spele av ein DVD-film i både Windows Media Center og Windows Media Player på Vista Ultimate x64. Eg får bilete, men ingen lyd. Musikk får eg spele av (lyd-CD, .wma, .mp3...), og andre filmsnuttar eg har på PCen fungerer som normalt, med lyd og alt (.avi, .wmv, .mov...). Eg lura fyrst på om det var codec som mangla, men etter å ha lese på nettsiden til Microsoft så forstår eg det slik at DVD-codec skal vere integrert i Premium- og Ultimate-versjonane. Så kva kan det vere som er gale? Endret 12. mai 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Altså, Microsoft... Ta å last ned All in One Codec Pack. Da kan du spille av alle de mest brukte formatene som brukes på nettet i dag. Har brukt det programmet så lenge som jeg kan huske, og jeg har ikke hatt et eneste problem med det. Installasjon: Bare trykk Next helt til du er ferdig, så er alt installert. - Erik Endret 6. mai 2007 av fyfaen Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Då har eg funne løysinga på problemet! I fall det kan hjelpe nokon andre med same problem, så måtte eg rett og slett gå inn på Kontrollpanel --> Lyd --> Avspilling, og så endre standard avspelingseining frå "Grensesnitt for digitallyd" til "Høyttalere". Då var lyden på plass att. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå