Gunn@r Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har en maskin på jobben som jeg hadde et FTP-program på, men så måtte maskinen reformateres, og etter å ha installert FTP-programmet på nytt får jeg ikke tak på FTP-området mitt! HJELP! Tenkte kanskje at port 21 var stengt i brannmuren, men jeg fikk tak på FTP-området mitt bare noen dager før reformateringen, så tviler sterkt på at port 21 er stengt i mellomtiden. Får heller ikke tak på FTP-området mitt via IE, og har prøvd et annet FTP-program også, uten hell. Men viss jeg går inn på siden der jeg har web-hotellet mitt, så får jeg tilgang til filene som ligger på FTP-området mitt. Dette funker forresten helt fint hjemme! Men tviler som sagt på at det har noe med brannmuren å gjøre....det funka jo for ett par dager siden! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva med å prate med sysadmin om porten faktisk er stengt? Hva sier loggen til FTPprogrammet ditt? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hva med å prate med sysadmin om porten faktisk er stengt? Hva sier loggen til FTPprogrammet ditt? 8548078[/snapback] Loggen sier bare: [R] Connection failed (Connection timed out) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå