Fisker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 OT-baren er generell prating om fjas og mas, mens Annet er spørsmål om diverse ting som man lurer på som det ikke er en egen kategori for. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg visste ikke at de var konkurrenter. Uansett, jeg ser på Annet som en litt mer seriøs versjon av OT-baren. "lol jeg har sprutbæsj" - OT-baren. "Løs avføring - trenger hjelp" - Annet. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg visste ikke at de var konkurrenter. Uansett, jeg ser på Annet som en litt mer seriøs versjon av OT-baren. "lol jeg har sprutbæsj" - OT-baren. "Løs avføring - trenger hjelp" - Annet. 8554558[/snapback] Den siste ville vel heller gått under helse... Men jeg synes det er mange tråder som postes i OT baren som burde vert i Annet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 OT Baren = Babethread Annet = ..alt annet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Den siste ville vel heller gått under helse... 8554576[/snapback] Det fikk uansett frem poenget mitt på en grei måte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tidligere tråder om samme emne: Forskjell på Annet og OT-baren Sammenslåing av "Annet" og "OT-baren"? FORSLAG: Sammenslåing av OT-baren og Annet I de trådene der vil du finne flere svar på spørsmålet du søker løsningen på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Benytt eksisterende tråder om emnet Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg