Drillo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvilke nordmenn er mest kjent i verden i dag, tror dere? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ole Gunnar Solskjær? Dette trenger vel ikke sin egen tråd. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Peter Solberg er jo ganske kjent.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Henrik Ibsen er vel kåret til mest kjente nordmann gjennom tidene? Ellers er det jo noen nordmenn som er kjempestore i Asia, men ikke i Norge siden de er utøvere i kampsporter som er ulovlig her til lands. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Henrik Ibsen er vel kåret til mest kjente nordmann gjennom tidene? Ellers er det jo noen nordmenn som er kjempestore i Asia, men ikke i Norge siden de er utøvere i kampsporter som er ulovlig her til lands. 8548059[/snapback] M2M-damene er store i Sørøst-Asia. Frode Johnsen er en av de største i japansk idrett. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Thor Heyerdalh (eller hvordan det skrives) er vel den mest kjente! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Henrik Ibsen er jo verdens nest mest spilte dramatiker. Bare slått av Shakespear. Det er jo litt funky da. Ellers så er nok Solskjær også et navn som gjerne kan bli forbundet med Norge, ja! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Noe artig jeg fant på Wikipedia: Internasjonalt kjente etterkommere av nordmenn Kjell Eugenio Laugerud García, guatemalsk president 1974-1978 Hubert H. Humphrey, amerikansk visepresident Walter Mondale, amerikansk visepresident Marilyn Monroe, amerikansk skuespillerinne Karl Rove, president Bush' fremste politiske rådgiver Edit: Jeg vil tro at Heyerdahl, Ibsel eller Nansen er de mest kjente av de gamle karene. Av de som lever nå, vil jeg tro at kanskje Brundtland eller Terje Rød-Larsen. Endret 6. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ingen har nevnt Vidkun Quisling enda, så da gjør jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Typiske, bare mannfolk som er foreslått ... Denne damen begynner vel å bli ganske kjent. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Thor Bjørklund(oppfinneren av ostehøvelen) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Typiske, bare mannfolk som er foreslått ... Denne damen begynner vel å bli ganske kjent. 8548506[/snapback] "Her name is Gro Harlem Brundtland!" "The subway from Harlem to Brooklyn?" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 tar en asbjørn bjekke blir vell baie og tippe da, toji heyerdal Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Thor Bjørklund(oppfinneren av ostehøvelen) 8552222[/snapback] Ikke engang jeg som er norsk kan navnet hans. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Min stemme går til Munch eller Ibsen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er sikkert ikke rent få som har et forhold til Evinrude-navnet, selv om de ikke alle vet at grunnleggeren het Ole (Evenrudstuen). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Thor Bjørklund(oppfinneren av ostehøvelen) 8552222[/snapback] Ikke engang jeg som er norsk kan navnet hans. 8553009[/snapback] Og ingen andre land bruker ostehøvel. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå