Litejk Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Så , funker disse bildene da? Noen vil sikkert kommentere at en annen blom viser litt på det første bildet, men dette har jeg gjort med vilje. Er ikke redigert noe spesielt på bildene, bare litt curves o.l Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Det første bildet (venstre) funker ikke så bra for meg da du har halvparten av en ekstra blomst ytterst i bildet. Hvorfor har du ikke croppa vekk denne+ Bakgrunnen var passe blurete, men den gule blomsten i bakgrunnet stjeler kanskje litt oppmerksomhet fra selve hovedblomsten. Det andre bildet synes jeg er kjempe fint. Får inntrykk av at det er blomstring der, da du ikke bare har bilde av en blomst. Bra! Bortsett i fra dette er det to veldig fine bilder, som viser at du har god peiling på denne type fotografering =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hehe, som sagt var den blomen i det første bildet med vilje i bildet... Takk for kritikk Lenke til kommentar
BokehDigger Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Bilde 2 funker veldig bra.. liker utsnittet, samt at bakgrunnen spiller på lag med hovedmotivet.. vist du skjønner. Bilde 1 ble litt for tamt for meg, kanskje endre på utsnitt, slik det nevnes. Hvilket objektiv har du brukt Litejk? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Tamron 90mm F2.8Macro. PÅ bilde 1 er det brukt F2.8, mens på bilde 2 er det brukt F8.0 Endret 6. mai 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Gode bilder, utenom at den andre blomsten på det først bildet kunne blitt fjernet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Likte det andre bildet godt, veldig pene farger, god dybde og god komposisjon. Det første var lite interessant. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Fine bilder. Det første blir kanskje litt uninteresant, som folk sier. Det andre derimot synes jeg er veldig bra. Den skyggen av blomsten/ene ble kanskje en smule dominerende. Jeg fokuserte mer på den enn på blomstene. Men ellers veldig bra Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ekstremt fine bilder, fin comp, bra dybde og bra farger! Men som sagt, eg likte ikkje heilt den blomen til høgre i bildet av den tulipanen..!! Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Likte bildet til høyre best. Du har sikker hørt det nok nå, men delen av den andre blomsten på det første bildet ødela litt Ellers kjempefine bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå