balaba6 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 er det noen som vet om det går ann å bytte operativsystem på nokia n80 ti fks: windows mobile Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er overhode ikke mulig. De OSene lages unikt for hver hardware platform. AKIRA Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 mn finnes det programmer som kan få den til å føles som en windows mobile og da mener jeg ikke windows theme Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da tror jeg du rett og slett må beskrive hva du "føler" du mangler. Jeg har hatt en Qtek 8310 med Windows Mobile 5 og har hatt N80 og har nå N95. Utenom en litt bedre bruk av T9 systemet så savner jeg overhode ikke noe fra Windows platformen. Hvis du ikke trives på Symbian så foreslår jeg nesten at du selger mobilen og kjøper en med Windows platform. AKIRA Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 jeg savner vell windows mediaplayer og windows start knappen og selve følesen av en windows mobile. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg savner vell windows mediaplayer og windows start knappen og selve følesen av en windows mobile. 8552194[/snapback] Da tror jeg du må bytte telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå