Gaardon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hvilket utstyr må jeg ha for å koble el gitaren min til pcen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 du trenger en "omformer" husker ikke hva det hete i farte fra 6.3mm jack til minijack også plugger du den i mick ingangen. da skal d funke greit. men d lønner seg å ha et bra lydkort:P Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det funker med en enkel overgang, dersom du har en linje ut på forsterkeren din og kobler den til lydkortet, vil du nok få bedre lyd. Dersom du vil gjøre gode opptak vil det kreve et godt lydkort og litt annet stasj, M. Edit: Ryddet opp i htmlen Endret 6. mai 2007 av mysjkin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 du burde nok ha ett lydkort med pre-amp, så signalet blir boosta litt.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen sier at lydkortet kan eksplodere... Er dette sant? Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nææh, tviler på det. Hvis du har line in på lydkortet ditt, så sett det inn der istedet for Mic inngangen hvertfall. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 du burde nok ha ett lydkort med pre-amp, så signalet blir boosta litt.. 8548118[/snapback] Enig i det forsovet. Men tror ikke fyren har tenkt å sprenge budsjettet sitt heller. Tviler på at han tenkte på nytt lydkort og masse utstyr når han starta denne tråden.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvis du ikke planlegger å bruke no mye penger på det anbefaler jeg Toneport UX Fungerer veldig fint med både mac og PC, og koster vell ca. en tusenlapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 du burde nok ha ett lydkort med pre-amp, så signalet blir boosta litt.. 8548118[/snapback] Enig i det forsovet. Men tror ikke fyren har tenkt å sprenge budsjettet sitt heller. Tviler på at han tenkte på nytt lydkort og masse utstyr når han starta denne tråden.. 8548943[/snapback] sikkert, men i han sitt tillfelle, ville jeg anbefale, giuitar rig 2 med pedal/lydkort, er ikke så dyrt og funker jævlig bra... veldig lett, plug n play, enten som VST eller standalone.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det funker med en enkel overgang, dersom du har en linje ut på forsterkeren din og kobler den til lydkortet, vil du nok få bedre lyd. Dersom du vil gjøre gode opptak vil det kreve et godt lydkort og litt annet stasj, M. Edit: Ryddet opp i htmlen 8547885[/snapback] kor skal eg leite etter ein sånn? data eller musikk butikk, i såfall kor mykje koster ein sånn ville du tru? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Musikkbutikk. Koster ikke mye, i mitt forrige innlegg er det en link (enkel overgang) til en eller annen nettbutikk som fører dem (derifra jeg knabbet bildet) Lykke til! M. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Musikkbutikk. Koster ikke mye, i mitt forrige innlegg er det en link (enkel overgang) til en eller annen nettbutikk som fører dem (derifra jeg knabbet bildet) Lykke til! M. 8577402[/snapback] takker, skal skaffe meg ein sånn Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Clas Ohlson har også slike til en rimelig penge, rudt 40 spenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå