carl-kr. Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) hei! prøver å få til BF2 på en 32" lcd tv. alle ande spill fungerer glimrende,men prøver jeg bf2 så blir bare tv`en blå og jeg faller tilbake på skrivebordet?? hva kan jeg gjøre for å få til dette? kansje det er noe med instillingene... mvh carl Endret 6. mai 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan være at tv'en ikke støtter oppløsningen som er satt på BF2. Lenke til kommentar
Wrong_Igor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Prøv følgende: Gå inn i egenskapene til snarveien du starter BF2 med. Endre teksten som står i "mål". (hos meg står det: "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1) Legg til oppløsningen du vil spille i på slutten av dette: +szx 1280 +szy 768 (Hos meg blir det "C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 768 ) szx og szy er oppløsningen du vil spille i. Du må selvfølgelig velge en oppløsning som TV'en/monitoren din støtter. Husk å ikke starte spillet fra andre steder enn denne snarveien! NB: Dette er også måten å få widescreen i BF2, uten at bildet blir strukket ut av aspect. Du får ikke widescreen i menyene, kun i spillet. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 allright. jeg får ikke blåskjerm nå ihvertfall... men ingen reaksjon overhodet når jeg trykker på exe fila (snarveien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå