ktt Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Skal du bestille pc utstur på web burde du bestille fra psdata.no de har de laveste prisene på omtrent alt og en veldig rask og trygg levering. Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Javell... :wink: Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 uhm...får billigere jeg da men Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 De er iallefall suverent best på service/reklamasjoner. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 PSdata er digg! Synd de har så lite utvalg Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Dette er jo webshop erfaringer, men skal man ikkje begrunne det man skriver litt mer spesefikt da? Og vis man ser på webshop testen fra fjerde kvartal so er det jo ikkje psdata som går av med seieren... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 de er kjappe til å levere og gjør det beste for kunden. Har aldri opplevd så bra service fra noen andre nett butikker. jeg er en 100% trofast kunde hos dem. Kjøper en del via dem og har aldri hatt problemer. Keep up the good work! Lenke til kommentar
airguard Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 enig, veldig bra servise og rask behandling der. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det eneste jeg for øyeblikket har å utsette på dem, er nettsiden deres som ikke funker i Opera 6... Lenke til kommentar
rwx Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det eneste jeg for øyeblikket har å utsette på dem, er nettsiden deres som ikke funker i Opera 6... Hvis du leser på forsiden så står der informasjon til opera brukere. man må endre "Browser Identification" til "Identify as Mozilla 4.78" Etter å ha endret dette har ikke jeg opplevd problemer med Opera 6.01 Lenke til kommentar
bruno Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvis du leser på forsiden så står der informasjon til opera brukere. man må endre "Browser Identification" til "Identify as Mozilla 4.78" Etter å ha endret dette har ikke jeg opplevd problemer med Opera 6.01 Å sette "Browser Identification" til noe annet enn det er, blir som å prostituere seg,- nei, da kaster jeg heller bort noen tusen i året! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hadde PSData hatt enda litt lavere priser samt litt større vareutvalg, så hadde jeg kjøpt alle varene mine der. Har faktisk gode erfaringer med de fleste nettbutikker, men PSData har alltid vært spesielt gode på levering, support og service! Stå på! (men jeg kjøper i utgangspunktet fra den nettbutikken som er billigst) Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 PSdata er en grei butikk. Handler ofte der og har ikke hatt problemer ennå. Prisene er heller ikke så verst. Eneste minuset er at utvalget kanskje kunne vært litt bredere. Ikke alltid jeg finner akkurat det jeg vil ha. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 PSdata er en grei butikk. Handler ofte der og har ikke hatt problemer ennå. Prisene er heller ikke så verst. Eneste minuset er at utvalget kanskje kunne vært litt bredere. Ikke alltid jeg finner akkurat det jeg vil ha. Enig der, litt bedre utvalg, så hadde jeg handla der enda oftere. Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Er det noen som har erfaring med denne ?? Computer Group Norge, Oslo [email protected] Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har hatt både store og mindre problemer med psdata, kjøpte min siste byggepc der, fikk delene etter en uke, selv om alt var på lager. Henta varene på posten uten å fått hentelapp, for hadde ikke muligheten til å vente lenger da ferien sto for tur. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det eneste jeg for øyeblikket har å utsette på dem, er nettsiden deres som ikke funker i Opera 6... Funker helt flott her med Opera 6.x win2k Har satt identify as Opera. (default er identify as IE). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå