Digitize Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hei, Jeg har en Mediapc i stuen min ("Cinet Media PC"). Har lenge vært på utkikk etter en HD-dvd rom til å installere i den slik at jeg kan begynne å kjøpe HD-dvd filmer. Har tittet litt på HD-dvd'en til Xbox360 som man kan koble til en pc, men har valgt å vente til det kommer en stand-alone HD-dvd rom beregnet til pc (slik at man slipper en ekstern spiller, eller masse styr med å få installert den inni kabinettet). Dessuten viser reviews av HD-dvd'en til Xbox360 at kan ha litt problemer med hakking når det skjer store pannoreringer/bevegelser, jeg er usikker om det også gjelder denne modellen. Toshiba SD-H802A HD DVD-ROM selges nå i flere norske nettbutikker til mellom 1600 og 1800 kr (merkelig nok ikke på komplett.no eller netshop.no). Jeg lurer derfor på om noen av dere har noen erfaringer å komme med ? Må skjermkortet mitt eller hovedkort støtte en bestemt standard for at spilleren skal funke, eller er det bare plug & play mon tro ? Kan ikke se at jeg finner noen skikkelig reviews av spilleren på nett. Spilleren skal brukes sammen med følgende hardware; Intel 945G Express chipset, Intel Pentium D 920 prosessor, Hauppauge WinTV PVR 500 MCE, Geforce 6200 Turbocache DVI (jeg tror IKKE skjermkortet støtter HDCP, men det gjør min 40" LCD fra JVC - trenger jeg støtte for HDCP i skjermkortet for at denne spilleren skal funke?) Info om spilleren; http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=8182...00659c00003049/ Edit; Skriveleif! Endret 6. mai 2007 av Digitize Lenke til kommentar
s13 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ikke noe svar på ditt, men det er snart mulig å få tak i Blu-Ray i samme prisklasse. Pioneer BDC-2202 Hva som passer deg best, er vel en annen sak, men det er vel flere filmtitler på bd atm. Endret 6. mai 2007 av s13 Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ikke noe svar på ditt, men det er snart mulig å få tak i Blu-Ray i samme prisklasse.Pioneer BDC-2202 Hva som passer deg best, er vel en annen sak, men det er vel flere filmtitler på bd atm. 8547816[/snapback] Jepp, jeg så dette. Jeg holder dog en knapp på HD-dvd (historien har ikke vært nådige med Sony der hvor de har stått hardt på sin Betamax, Atrac og UMD). Men men, tiden vil vise. Hybridspillere vil uansett komme iløpet av året til en fornuftig penge tenker jeg. Dette var ikke en invitasjon til en "HD-dvd Vs. BlueRay" tråd! Lenke til kommentar
s13 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Neida, skulle ikke lage noen diskusjon. Bare et forslag, om du ikke hadde fått den med deg. Men det er vel sagt at alle enheter må støtte HDCP, spiller, skjermkort og monitor. Gjelder selvsagt kun filmer som er kodet. Skulle det bli et problem, så er det vel å få tak i kort med hdcp til en rimelig penge. Lenke til kommentar
stingfisher Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvilke nettbutikker selger Toshibaen? Finner ikke noen. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvilke nettbutikker selger Toshibaen? Finner ikke noen. 8548091[/snapback] https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå