4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Heisann, Jeg har noen små videoer på rundt 70 mb som jeg ønsker å legge ut på internett (de er i WMV format). De skal være på hjemmesidene mine sånn at folk kan se hvilke filmer jeg har laget o.l .. Noen som vet om et bra sted hvor jeg kan hoste slike ting der det er litt fart på det også? Sånn at det går ann å streame det? Hvis noen har mulighet for å gi meg serverplass har jeg ingenting imot å reklamere for dere. Edit: Om noen lurer så er det egenprodusert matriell jeg snakker om. Endret 6. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Youtube gir deg vel direktelinker til videoen, slik at det kun er videoen som kommer på siden din. Det du får igjen er vel elendig bildekvalitet hvis dine originalt er bra tror jeg. Prøv det eller lignende tjenester. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Bruker allerede YouTube, men kvaliteten er fryktelig dårlig. Jeg vil ha serverplass til å legge ut videoklippene aller helst. De tar 70 mb i aller beste kvalitet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vet ikke om du kan bruke denne til det du ønsker: http://depositfiles.com/en/ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Har fåreløpig kommet frem til PhpNet. Genial side.. 300 MB lagrinsplass, og ingen grense på filstørrelse. Har visst MySQL og stuff også tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå