dp Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei, Fadern gikk helt amok på elkjøp og dro med seg blant annet et creative geforce 4 mx 420 til den andre maskinen vår. jeg lurer litt på hvordan dette kortet er, men har ikke funnet noen tester av Geforce 4 mx 420 kort.. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei, Fadern gikk helt amok på elkjøp og dro med seg blant annet et creative geforce 4 mx 420 til den andre maskinen vår. jeg lurer litt på hvordan dette kortet er, men har ikke funnet noen tester av Geforce 4 mx 420 kort.. Noen som vet om noen? Oj. Må bare spørre. Hvor mye kostet det? Sikkert 2500,- hehe. kan ikke forstå noen kjøper skjermkort på elkjøp... Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei, Fadern gikk helt amok på elkjøp og dro med seg blant annet et creative geforce 4 mx 420 til den andre maskinen vår. jeg lurer litt på hvordan dette kortet er, men har ikke funnet noen tester av Geforce 4 mx 420 kort.. Noen som vet om noen? Si til faren din at han burde bytte det i et litt bedre kort.... mx 420 er ikke akkurat kremen av skjermkort :wink: Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Crappy, funker greit til familie bruk ,men ikke til stort mer. Dere har kjøpt mx utgaven , noe som ikke er av best mulig kvalitet. Det blir som å sammenligne Martin Schmidt med Tommy Ingebrigtsen, begge er skihoppere, men lengden på hoppene er to helt forskjellige klasser.. Kjøp deg Radeon 9700 pro, det er Chill Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 MX420 er like raskt som GF2 MX200/400 DVS at GF2 Pro er raskere skal du ha billigmen ålraight kort da erre nVidia GF4 ti4200 eller ATI Radeon 9500 disse er ca. like gode Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Crappy, funker greit til familie bruk ,men ikke til stort mer. Dere har kjøpt mx utgaven , noe som ikke er av best mulig kvalitet. Det blir som å sammenligne Martin Schmidt med Tommy Ingebrigtsen, begge er skihoppere, men lengden på hoppene er to helt forskjellige klasser.. Kjøp deg Radeon 9700 pro, det er Chill Jepp funker fint til familiebruk det er også litt raskere en GF2MX. Nå er ikke Schmidt helt i form enda da Men Sigurd Pettersen kommer til å gjøre det stort! Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg er ikke HELT "nOOb" heller da, vet jo hvor dårlig det er. Men han har nå kjøpt det. Og det fungerer helt greit i den andre maskinen vår. Ingen svarte på spørsmålet mitt.. Noen som vet om noen tester?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 En liten en her: http://www6.tomshardware.com/graphic/20021...1218/index.html Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Crappy, funker greit til familie bruk ,men ikke til stort mer. Dere har kjøpt mx utgaven , noe som ikke er av best mulig kvalitet. Det blir som å sammenligne Martin Schmidt med Tommy Ingebrigtsen, begge er skihoppere, men lengden på hoppene er to helt forskjellige klasser.. Kjøp deg Radeon 9700 pro, det er Chill Synes det blir litt rart når du starter å sammenligne kortet mot radeon 9700... ikke sikkert de tenkte på et helt topp "high end" kort når de kjøpte det. du ska også lete lenge etter å finne et slikt kort i en elkjøp butikk. Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 I den testen er ikke MX 420 med... Herregud.... Noen må jo ha testet kortet.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 http://www.kickassgear.com/Reviews/Low%20E...eo%20Battle.htm Og slutt å mase sånn, det er et halvt minutts jobb på google.com å finne tester Lenke til kommentar
dp Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg fant akkurat en test selv. På guru3d.com. Det viser seg at kortet er en "god" overklokker. Fra 250@320 og 166@230. Hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå