haarod Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hvilken tegneseriefilm synes dere er den beste som har kommet ut? Hvorfor? Og hvilken tegneseriefilm ser dere mest frem til? Hvorfor? Selv synes jeg Batman Begins er den beste jeg har sett til i dag, men jeg har ikke sett så mange, men det jeg liker med den er at den er mørkere og mere realistisk. Batman har ingen overnaturlige evner. Ser derfor også mest frem til The Dark Knight, med Heath Ledger som The Joker. Blir dritbra! Endret 9. mai 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 The emepror's new groove Mougli (jungelbøkene) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 The emepror's new grooveMougli (jungelbøkene) 8547329[/snapback] Det er ikke en tegneseriefilm. Det er en tegnefilm. En tegneseriefilm er filmer som er basert på tegneserier som f.eks. Spiderman, Superman Returns, Batman Begins, The Hulk etc. Og du skal skrive hvorfor, hvis ikke blir det bare en telletråd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror ikke noe slår Batman Begins, men Spider-Man filmene er utrolig underholdene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 den var vansklig, som enkelt film, kanskje batman begins men i hel het så bli det X-MEN trilogien Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 The emepror's new grooveMougli (jungelbøkene) 8547329[/snapback] Det er ikke en tegneseriefilm. Det er en tegnefilm. En tegneseriefilm er filmer som er basert på tegneserier som f.eks. Spiderman, Superman Returns, Batman Begins, The Hulk etc. Og du skal skrive hvorfor, hvis ikke blir det bare en telletråd. 8547428[/snapback] Ok, leste ikke ordentlig. Da syns jeg vel Sin City. Partly fordi Alba er råheit i filmen Og fordi jeg likte måten filmen var laget på (sort-hvit for det meste). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Mye Frank Miller nevnt her. Sin City er den beste jeg kommer på akkurat nå. Det er ingen stor helt eller store heltedåder som i Superman- eller Batmanfilmene, men stripens særegne stil ble så spennende på film at hver scene nytes. ------- Nazimoderatormode: La tråden holde seg fra å være en telletråd. Som førstepost sier skal svaret forklare hvorfor ditt valg har landet på filmen du nevner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hvorfor jeg liker X-men trilogien best er, at wolverine er tøff, å se han kutte og stikke seg gjennom horder på henchmen er kult. Patric Stewart og Ian McKellen i samme scene er drit kult å se på. masse tøff action, mer en gode nok historier, drit gode effekter osv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Batman Begins er ålreit, men den beste tegneseriebaserte filmen må være Men in Black. Den tar seg ikke høytidelig for fem flate, er morsom og corny fra ende til annen, stram og kortfattet, og uten ekkel romantikk (litt flørting er det riktignok). Slet ut en videokassett med filmen for nesten ti år siden, og så den på nytt nylig. Man frykter gjerne at å se filmer igjen i voksen alder ødelegger alle illusjoner man måtte ha om kvaliteten, men slik gikk det ikke med Men in Black. Den er fortsatt helt rå, og har masse å by på etter atskillige år med modning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden jeg ikke er så stor fan av tegneserier som Spiderman, Batman, X-Men etc, må jeg si at den beste filmen av en tegneserie må være Popeye og The Phantom Popeye fordi jeg har gode minner fra filmen da jeg så den for første gang som kid og fordi jeg syns den, til tross for mange feil og mangler, likevel er en god tegneserie-til-film. The Phantom fordi jeg elsker Fantomet og syns filmen er ganske spennende sånn sett. Ingen spesiell grunn, bare liker den ganske godt. Bedre enn Batman og Superman, som er det nærmeste man kommer "bra" tegneserie-til-film. Og da bare de to første Batman og den første Superman Alt annet syns jeg blir for ille. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Enig i at Batman Begins var veldig vellykket. De eldre Batman-filmene synes jeg ikke noe særlig om. Spiderman- og X-Men-filmene er underholdende nok de (bortsett fra X3, som var direkte kjedelig), og av Frank Miller-filmatiseringene var Sin City absolutt godkjent. 300 ble dessverre altfor pompøs og fjollete, tross enkelte glitrende scener. Hellboy var halvbra, Fantastic Four var bunnskrap. Så ja, Batman Begins er vel min favoritt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Batman Begins, Sin City, 300 hvis det er en Tegneserie har hørt noen rykter. Spider man er greit nok. Og X-Men triology som foresten selges for 99.- Nok på Cdon.com Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Topp 5 hos meg er: Nr.1 300 Nr.2 Sin City Nr.4 X-Men triologien Nr.5 Batman Begins Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 300 hvis det er en Tegneserie har hørt noen rykter. jupp.. og rett før filmen kom slapp de den ut pånytt som TPB og den ligger fortsatt på topp på salgslista Men egentlig må jeg si at Road to Perdition er beste... tett etterfulgt av Batman Begins.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Batman Begins er en av de kjedeligste filmene jeg har sett noen gang, tror jeg. Gikk ut av salen med et gjesp. Jaja. Nok om det. Liker Spider-man-trilogien. Så nettopp 3'ern. Ufattelig god film, som også er godt laget. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Batman Forever er min favoritt. Det er den som minner mest om de Batman tegneseriene jeg pleide og lese. Ellers så likte jeg veldig godt Sin City, Teenage Mutant Ninja Turtles(den første og X-Men filmene. Batman Begins er en av de kjedeligste filmene jeg har sett noen gang, tror jeg. 8568128[/snapback] Så enig, så enig. Og jeg har vert Batman fan i mange år. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Spider-Man II er min favoritt. Etter å ha sett ener`n trodde jeg ikke at de skulle klare å toppe denne men det klarte de men film nr 2. Film nr 3 var bra den også men, når ikke opp til de andre forigående i serien. Det ble så mye på en gang at sjelen som var i film nr 1 og 2 var så og si borte vekk. For mange karakterer som ble introdusert på en gang og filmen var ikke like bra balansert "drama vs action" som i de forige filmene. Dette bør de rette opp i film nr 4. Endret 9. mai 2007 av Wooho Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) hvorfor jeg liker X-men trilogien best er, at wolverine er tøff, å se han kutte og stikke seg gjennom horder på henchmen er kult. Patric Stewart og Ian McKellen i samme scene er drit kult å se på. masse tøff action, mer en gode nok historier, drit gode effekter osv. 8548128[/snapback] ...og en ELENDIG tredjefilm. Spider-Man 2 er såpeopera, synes jeg. Gled-gruer meg til jeg får sett 3'ern. Lurer på om den har mer av sippinga eller action-sekvensene. Personlig er i alle fall 300 og Sin City høyt oppe hos meg. Endret 8. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Sin City er veldig bra. Jeg syntes det var bra harry at de hadde gjort om batmobilen til en forbanna tanks i Batman begins. Endret 9. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg syntes det var bra harry at de hadde gjort om batmobilen til en forbanna tanks i Batman begins. 8570851[/snapback] Nja, egentlig ikke. For dette var sånn Batman begynte. Han skaffer seg en mer elegant bil senere. Virker troverdig at han har den bilen der først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå